«Stream of Lactation»: Η αλήθεια του θηλασμού η πιο «δυνατή» στιγμή στις Χρυσές Σφαίρες (video)

«Είτε ξεκινά είτε τελειώνει, ο θηλασμός είναι ένα συναισθηματικό και σωματικό ταξίδι με τα πάνω και τα κάτω του, για το οποίο πολλές καινούργιες μαμάδες δεν είναι προετοιμασμένες. Φανερώνουμε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι νέες μαμάδες (και το στήθος τους), ενώ βιώνουν τα βάσανα του θηλασμού – από μαλάξεις στις θηλές με ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες μέχρι την επιβράδυνση της ροής με λαχανόφυλλα. Αρκετά ως εδώ. Καιρός να φροντίσετε το στήθος σας, όχι μόνο το μωρό σας».

Αυτό είναι το μήνυμα του σποτ «Stream of Lactation» της Frida Mom που εμφανίστηκε κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής των Χρυσών Σφαιρών.

Το 75 δευτερολέπτων διαφημιστικό είναι μέρος της καμπάνιας #sprayitforward με στόχο την ευαισθητοποίηση γύρω από την πραγματικότητα του να είσαι νέα μητέρα.

Το σποτ παρουσιάζει μια σειρά προϊόντων σχεδιασμένα να βελτιώσουν την φροντίδα του στήθους μετά τον τοκετό για τις γυναίκες, ανεξάρτητα με το αν θηλάζουν, αντλούν γάλα με θήλαστρο, έχουν διακόψει τον θηλασμό ή δεν θήλασαν ποτέ.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η διαφήμιση προκάλεσε πολλά σχόλια. «Αυτή η διαφήμιση ήταν τα πάντα. Σας ευχαριστώ που δείξατε με τόση ακρίβεια τη μητρότητα»,ένας χρήστης στο διαδίκτυο.

«Δεν θα πω ψέματα, η διαφήμιση για τις Χρυσές Σφαίρες ήταν πιο σημαντική από τις ίδιες τις Χρυσές Σφαίρες. Το λάχανο, η ηλεκτρική οδοντόβουρτσα… η γυναίκα μου τα έχει περάσει όλα. Δεν περίμενα μια τηλεοπτική διαφήμιση να το δείξει αυτό. Ευχαριστώ», ανέφερε ένας άλλος χρήστης.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η διαφήμιση της Frida για τα Όσκαρ 2020 είχε κριθεί ακατάλληλη.

Σε αυτή φαινόταν μια εξαντλημένη μητέρα στην τουαλέτα να φοράει ειδικά «εσώρουχα» τα οποία δίνονται μετά τη γέννα, ένα εσώρουχο σαν δίχτυ και ειδικές σερβιέτες, για να αντιμετωπίσει την αιμορραγία.

Το σποτ που «κόπηκε»: