Άρθρα

Ο 12χρονος Κυριάκος έχει όγκο στον εγκέφαλο – Η ιστορία του μας δίνει το μεγαλύτερο μάθημα ζωής

Η ιστορία του μικρού Κυριάκου, του αγοριού που διαγνώσθηκε με όγκο στον εγκέφαλο σε ηλικία μόλις 5 μηνών, συγκινεί  και μας γεμίζει ελπίδα και αισιοδοξία για το μέλλον.

Μπορεί η μοίρα να έδειξε το σκληρό της πρόσωπο στο μικρό αγόρι εκείνος, όμως, δεν τα παράτησε ποτέ και δεν έχει σκοπό να το κάνει. Οι γονείς του μίλησαν στον reporter.com.cy και δεν έκρυψαν το πόσο περήφανοι είναι για το γιο τους.

Διαβάστε την ιστορία μιας πολύ δυνατής οικογένειας

Η λέξη αγωνιστής ζωής, είναι μίκρη για να περιγράψει τον Κυριάκο, το δωδεκάχρονο παιδί το οποίο λίγο μετά τη γέννησή του, άρχισε να δίνει καθημερινές μάχες.

Μαζί και μαθήματα σε όλους εμάς, που θεωρούμε ότι το να έχει κάποιος την υγεία του είναι κάτι δεδομένο, πράγμα το οποίο γνωρίζουμε πολύ καλά ότι δεν ισχύει. Όλα μπορούν να ανατραπούν από τη μια στιγμή στην άλλη. Όπως έγινε και στην περίπτωση του δωδεκάχρονου αγοριού…

Ο Κυριάκος ήρθε στον κόσμο το 2007 και έσφυζε από υγεία. Ο Γαβρίλης και η Έλενα, οι γονείς του, κράτησαν τότε για πρώτη φορά στην αγκαλιά τους τον πρωτότοκό τους, που ήρθε για να συμπληρώσει την ευτυχία τους.

Ωστόσο, πέντε μήνες μετά τη γέννησή του, το μικρό αγγελούδι τους διαγνώσθηκε με όγκο στον εγκέφαλο και εκεί ξεκίνησε ο μεγάλος αγώνας ζωής για τον ίδιο και τους γονείς του, οι οποίοι στέκονται βράχος δίπλα στον γιο τους, αντλώντας όπως εξομολογήθηκε ο πατέρας του, δύναμη από τον ίδιο.

Οι αλλεπάλληλες επεμβάσεις και η τύφλωση

Ο μικρός Κυριάκος δεν έχει περάσει λίγα. Μετά τις αλλεπάλληλες μάχες που έδωσε κόντρα στην αρρώστια και τις επεμβάσεις στις οποίες υποβλήθηκε, έχασε την όρασή του.

Όπως ανέφερε η μητέρα του, στα 2,5 χρόνια ζωής του και έπειτα από σειρά χημειοθεραπειών στις οποίες υποβλήθηκε, το παιδί κινδύνευσε να πεθάνει λόγω εγκεφαλικής αιμορραγίας.

Τότε η οικογένεια μετέβη εσπευσμένα στην Αγγλία, όπου και παρέμεινε για πέντε μήνες. Ο Κυριάκος νοσηλεύθηκε σε εξειδικευμένο ιατρικό κέντρο και υποβαλλόταν συνεχώς σε επεμβάσεις. Δυστυχώς, μετά από μια σοβαρή επέμβαση, κατέστη ανέφικτο να σωθεί το φως του και από τότε ο μικρός τυφλώθηκε.

Όμως, ούτε και η τύφλωση ήταν αρκετή για να τα βάλει κάτω ο Κυριάκος και να παραδοθεί.

Μάλιστα, όπως λέει η Έλενα, ο μικρός περπάτησε για πρώτη φορά στα έξι του χρόνια και αυτό χάρη στο πείσμα και το τσαγανό που ο ίδιος διαθέτει.

Και αυτό κάνει καθημερινά. Πεισμώνει όλο και περισσότερο, έχοντας συνοδοιπόρους και συμπαραστάτες σε αυτό τον συνεχή Γολγοθά τους γονείς του, που τον ακούνε, τον σέβονται και τον στηρίζουν.

Η νέα μάχη και η αισιοδοξία

Δυστυχώς για τον μικρό Κυριάκο και τους γονείς του, τα προβλήματα δεν έχουν τελειώσει ακόμα. Το 12χρονο αγόρι πρέπει να υποβληθεί το συντομότερο δυνατό σε ακόμη μια επέμβαση στο κεφάλι. Και η αγωνία της μάνας και του πατέρα είναι να λάβουν τη σχετική έγκριση του κράτους για τη διενέργεια της εγχείρισης, είτε σε κέντρο του εξωτερικού, είτε ακόμη και στην Κύπρο.

Όπως ανέφεραν οι γονείς, η συγκεκριμένη επέμβαση μπορεί να γίνει και σε ιατρικό κέντρο στην Κύπρο, γεγονός που οι ίδιοι επιθυμούν περισσότερο, καθώς ο θεράπων ιατρός του Κυριάκου θα μπορεί να τον παρακολουθεί ανά πάσα στιγμή.

Πάντως, ούτε ο Κυριάκος, ούτε ο Γαβρίλης, ούτε η Έλενα χάνουν το κουράγιο και την αισιοδοξία τους. Είναι πεπεισμένοι ότι και αυτή η μάχη θα κερδηθεί.

Η αγάπη του για το τραγούδι και η κοινωνικοποίηση

Ο Κυριάκος θέλει και ζει την κάθε στιγμή, κόντρα στα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει. Επιδιώκει τη συναναστροφή και έχοντας τους γονείς του στο πλευρό του, τον βοηθούν να πραγματοποιεί τα όνειρά του.

Μια από τις μεγάλες του αγάπες είναι το τραγούδι. Την περασμένη εβδομάδα, σε φιλανθρωπική εκδήλωση που διοργάνωσε το Κοινοτικό Συμβούλιο Πεντάγυιας μαζί με τον Σύνδεσμο «Κάνε μια Ευχή», ο Κυριάκος βγήκε στη σκηνή, τραγούδησε και απέσπασε το πιο θερμό χειροκρότημα από το κοινό που τον παρακολουθούσε με συγκίνηση και θαυμασμό.

«Ήταν επιθυμία του ίδιου να βγει στη σκηνή και να τραγουδήσει», εξομολογούνται οι γονείς του, πράγματα που έπραξε, κλέβοντας την παράσταση.

Για τον Κυριάκο το να θυμάται στίχους τραγουδιών και να στέκεται όρθιος θεωρείται άθλος. Αν κάποιος σκεφτεί τα όσα έχει περάσει και τα κατάλοιπα που αυτά αφήνουν αντιλαμβάνεται εύκολα το γιατί.

Όπως μας ανέφερε συγκινημένος ο Γαβρίλης, ουδέποτε έκρυψαν το πρόβλημα που είχαν στο σπίτι τους, ουδέποτε ένιωσαν άσχημα για το μωρό τους και ποτέ μα ποτέ δεν έμεινε πίσω. Η ζωή τους όλη είναι ο Κυριάκος και τα δυο μικρότερα αδελφάκια του.

Το τραγούδι για την μητέρα του

Η στιγμή όμως που έκανε τους γονείς και τους δασκάλους του να κλαίνε από ευτυχία και περηφάνια, ήταν πέρυσι στη γιορτή της μητέρας. Μαζί με τις δασκάλες του στη Σχολή Τυφλών που του έγραψαν τραγούδι, μπήκε σε στούντιο ηχογράφησης και τραγούδησε αποκλειστικά και μόνο για τη γυναίκα που τον έφερε στον κόσμο, τη γλυκιά του Έλενα, κάνοντας της έκπληξη σε ειδική γιορτή που ετοίμασαν. “Μας έκανε όλους, από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο να βουρκώσουμε”, ήταν τα λόγια της μαμάς του.

Η φοίτηση και δίψα για μάθηση

Τα προηγούμενα χρόνια ο Κυριάκος φοιτούσε στη Σχολή Τυφλών στη Λευκωσία, πηγαινοερχόμενος καθημερινά από τη Λεμεσό. Από τη νέα σχολική χρονιά θα φοιτά δυο φορές την εβδομάδα στη Σχολή Τυφλών και τις άλλες τρεις σε Δημοτικό Σχολείο.

Ο Κυριάκος, λένε οι γονείς του, θέλει συνεχώς να μαθαίνει καινούργια πράγματα και να συναναστρέφεται με κόσμο και, κυρίως, με παιδιά της ηλικίας του.

Το μήνυμα του Γαβρίλη και της Έλενας

Όταν ρωτάς τους γονείς του Κυριάκου από πού αντλούν αυτή τη δύναμη, η Έλενα λέει πως «αυτό είναι δούναι και λαβείν. Εμείς παίρνουμε δύναμη από τον Κυριάκο και ο Κυριάκος από εμάς».

Και αυτό είναι το επιδιωκόμενο μέσα από αυτό το ρεπορτάζ- αφιέρωμα σε αυτό τον επίγειο άγγελο.

Επιθυμία του Γαβρίλη και της Έλενας είναι να μεταφέρουν το μήνυμα της αποδοχής αυτών των παιδιών στην κοινωνία, τα οποία όπως τονίζουν “δεν είναι ούτε για λύπηση, ούτε για να τίθενται στο περιθώριο”.
 
«Ο γονιός πρέπει να δεχτεί και να αποδεχτεί το πρόβλημα του παιδιού του για να μπορέσει να το βοηθήσει και να το στηρίξει».

Ο Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο «ΕΛΠΙΔΑ» γιόρτασε τα 30 χρόνια προσφοράς στην κοινωνία και τα παιδιά

Μια συγκινητική εκδήλωση που σηματοδοτεί την έναρξη των επετειακών εορτασμών για τη συμπλήρωση των 30 χρόνων από την ίδρυσή του, διοργάνωσε το Σωματείο «ΕΛΠΙΔΑ Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο», παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας κυρίου Προκοπίου Παυλοπούλου, την Πέμπτη 27 Ιουνίου 2019, στο περιστύλιο του Ζάππειου Μεγάρου.

Η Πρώτη Κυρία της Κύπρου, κυρία Άντρη Αναστασιάδη, η σύζυγος του Προέδρου της Δημοκρατίας, κυρία Σίσσυ Παυλοπούλου, η πρώην Γενική Διευθύντρια της UNESCO, κυρία Irina Bokova, εκπρόσωποι όλων των πολιτικών κομμάτων, της Εκκλησίας, του επιχειρηματικού, διπλωματικού, καλλιτεχνικού, επιστημονικού και δημοσιογραφικού κόσμου έδωσαν το «παρών» για να τιμήσουν την «ΕΛΠΙΔΑ» και την Πρόεδρό της κυρία Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη για τα 30 χρόνια προσφοράς τους στην ελληνική κοινωνία.

Τα παιδιά της ΕΛΠΙΔΑΣ έδωσαν το παρών

Την εκδήλωση αλλά και την Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη αγκάλιασαν με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο 30 από τα χιλιάδες αποθεραπευμένα παιδιά της «ΕΛΠΙΔΑΣ» τα οποία ανέβηκαν στη σκηνή κρατώντας 30 φωτεινά μπαλόνια, γεμάτα ελπίδα και φως,  που συμβόλιζαν τα 30 χρόνια της «ΕΛΠΙΔΑΣ» με σκοπό να ευχαριστήσουν την «ΕΛΠΙΔΑ» και την κυρία Βαρδινογιάννη.

Η κυρία Βαρδινογιάννη ανέβηκε συγκινημένη στη σκηνή για να παραλάβει το 30ο μπαλόνι, να τους αγκαλιάσει όλους και να αφήσουν εν τέλει όλοι μαζί τα μπαλόνια στον έναστρο ουρανό.

«Η “ΕΛΠΙΔΑ” δημιούργημα του ελληνικού λαού»

Στην ομιλία της η κυρία Βαρδινογιάννη ευχαρίστησε τους 500 περίπου προσκεκλημένους, καθώς όπως χαρακτηριστικά είπε το έργο της «ΕΛΠΙΔΑΣ» είναι δημιούργημα ολόκληρου του ελληνικού λαού.

«Θυμάμαι κάθε ένα από τα παιδιά της «ΕΛΠΙΔΑΣ» με το μικρό του όνομα, και τη δική του ιστορία. Καθένας τους τόσο ξεχωριστός!  Όλοι μαζί όμως ήταν πάντοτε η δύναμή μας, διδάσκοντάς μας ότι και το αδύνατο μπορεί να γίνει δυνατό.  Άλλωστε, οι περισσότεροι από εσάς εδώ, βιώσατε μαζί μου όλη αυτή την πορεία και αυτό το πετύχαμε όλοι μαζί.  Αυτό που με κάνει να χαμογελώ και δίνει στην καρδιά μου τη μεγαλύτερη ικανοποίηση είναι πως η ΕΛΠΙΔΑ ένωσε τον ελληνικό λαό!  Κι εκεί ταπεινά υποκλίνομαι, στον ανώνυμο Έλληνα, που προσφέρει ακόμα και από το υστέρημά του. Είμαι πραγματικά υπερήφανη να βλέπω ότι κάθε μέρα η ΕΛΠΙΔΑ μεγαλώνει και μεταδίδεται σε κάθε γωνιά τής Ελλάδας», ανέφερε η κυρία Βαρδινογιάννη.

Η Άντρη Αναστασιάδη επίσημη προσκεκλημένη της βραδιάς

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κύριος Προκόπιος Παυλόπουλος μίλησε για το μεγάλο έργο της «ΕΛΠΙΔΑΣ», χαρακτηρίζοντάς το «Κάστρο Ανθρωπισμού και Αλληλεγγύης»: «Εύχομαι -προσωπικώς είμαι βέβαιος- η «ΕΛΠΙΔΑ» ν’ ανοίγει αδιάκοπα νέους, φωτεινούς, δρόμους για την στήριξη του Παιδιού που πάσχει, στην ουσία όμως δρόμους για τον Άνθρωπο και την Ζωή.  Δρόμους που τους έχουμε τόσο περισσότερο ανάγκη, όσο ο Άνθρωπος και η Αλληλεγγύη δοκιμάζονται, δυστυχώς ολοένα και περισσότερο.  Κι ακόμη, εύχομαι η «ΕΛΠΙΔΑ» να εμπνεύσει και άλλους, πολλούς, όχι μόνο προκειμένου να προστεθούν στις τάξεις της αλλά και για ν’ ακολουθήσουν, χτίζοντας το δικό τους «Κάστρο» Ανθρωπισμού και Αλληλεγγύης, το απαράμιλλο παράδειγμά της», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κύριος Παυλόπουλος.

Από την πλευρά της η Πρώτη Κυρία της Κύπρου κυρία Αναστασιάδη τόνισε: «Η ανιδιοτελής άοκνη δράση που ανέπτυξαν διαχρονικά όλοι οι φίλοι του Συλλόγου  παραμένοντας ταγμένοι στον αγώνα της καταπολέμησης των αιματολογικών και ογκολογικών νοσημάτων της παιδικής και εφηβικής ηλικίας, έκανε εκατοντάδες παιδιά να αισθανθούν πως δεν είναι μόνα στη δική τους καθημερινή προσωπική μάχη, δίνοντας τους το θάρρος, τη δύναμη και την ελπίδα προκειμένου να παλέψουν και εν τέλει να καταφέρουν να βγουν νικητές από τη δοκιμασία. 

Επιτρέψτε μου να κάνω μία ιδιαίτερη αναφορά στη Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη.  Στη Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη, με την οποία πέραν της βαθιάς και στενής φιλίας, πρώτα και πάνω από όλα, μας συνδέει το όραμα και ο σκοπός της διπλής Ελπίδας. Αυτής της Ελλάδας και αυτής της Κύπρου. 

Χάρη στην Μαριάννα η οποία χαρακτηρίζεται από έμφυτη ευαισθησία και αλληλεγγύη, αστείρευτα αποθέματα εθελοντισμού, ανθρωπιάς και αγάπης, μέσα από την απόλυτα συνειδητοποιημένη ψυχή τε και σώματι αφιέρωση της ζωής της, τις  προσωπικές και οικονομικές της δεσμεύσεις και προσπάθειες, τα παιδιά με καρκίνο μπορούν πραγματικά να ελπίζουν».

Η Κυβέρνηση εκπροσωπήθηκε από τον Υπουργό Επικρατείας κύριο Αλέκο Φλαμπουράρη ο οποίος στον χαιρετισμό του τόνισε: «Αυτή η προσπάθεια θεωρώ, θεωρούμε ότι όχι μόνο πρέπει να συνεχιστεί αλλά να συνεχιστεί με επιτυχία».

Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κύριος Κυριάκος Μητσοτάκης, έστειλε βιντεοσκοπημένο μήνυμα με ευχές για τα 30 χρόνια της «ΕΛΠΙΔΑΣ» στο οποίο ανέφερε:  «Εδώ και 30 χρόνια, ο Σύλλογος Φίλων παιδιών με καρκίνο «ΕΛΠΙΔΑ» αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα αλληλεγγύης και ανθρωπιάς. Με το σπουδαίο έργο του έχει χαρίσει ζωή, ελπίδα και χαμόγελο σε χιλιάδες παιδιά και έχει αποτελέσει ένα πολύτιμο στήριγμα για τις οικογένειές τους.  Εύχομαι σε όλους τους συντελεστές αυτής της σπουδαίας προσπάθειας, και ειδικά στην κυρία Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη που είναι η ψυχή του Συλλόγου, να συνεχίσουν να προσφέρουν Ελπίδα για πολλά ακόμα χρόνια.  Θα είμαστε δίπλα τους με κάθε τρόπο. Γιατί το αξίζουν. Και γιατί η ζωή ενός και μόνο παιδιού αξίζει κάθε προσπάθεια».

Τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κύριο Ιερώνυμο εκπροσώπησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Θεσπιών κ. Συμεών, ο οποίος ανέγνωσε γραπτό μήνυμα του Αρχιεπισκόπου: «Την παρουσία της «ΕΛΠΙΔΑΣ» αυτά τα τριάντα χρόνια την έχουμε, όλοι μας πιστεύω, αισθανθεί ευεργετική στην πατρίδα μας.  Με την ευκαιρία αυτής της επετείου και των εκδηλώσεων που θα κλιμακωθούν στους επόμενους μήνες, εκφράζουμε τις ειλικρινέστερες ευχές μας και πολλά συγχαρητήρια προς την ερίτιμη κυρία Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη και τους συνεργάτες της.  Θα πρέπει όλοι τους να είναι βέβαιοι ότι ο σπόρος που έσπειραν και το χωράφι που όργωσαν θα δώσει καρπούς στην κοινωνία μας και στις καρδιές των ανθρώπων» ανέφερε μεταξύ άλλων το γραπτό μήνυμα του Αρχιεπισκόπου.

Παρούσα ήταν και η Πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής, κυρία Φώφη Γεννηματά, η οποία στον χαιρετισμό της είπε: «Δείξατε ότι η πρωτοβουλία σας είχε μεγάλη δύναμη.  Γιατί προσφέρατε ζωή, προσφέρατε Ελπίδα και πάρα πολλά χαμόγελα».

Την εκδήλωση χαιρέτισε και η βουλευτής του ΚΚΕ κυρία Λιάνα Κανέλλη: «Λένε ότι 30 χρόνια είναι μια ολόκληρη ζωή. Οι ζωές που σώθηκαν χάρη στην έμπνευση της Μαριάννας είναι πολύ περισσότερες και αγγίζουν τα όρια της αιωνιότητας γιατί δίνουν μια συνέχεια».

Γραπτό χαιρετισμό απέστειλε η Γενική Διευθύντρια της UNESCO κυρία Audrey Azoulay: «Είμαι ευγνώμων στην κυρία Βαρδινογιάννη για την αφοσίωση που επιδεικνύει στα καθήκοντά της τόσο ως Πρέσβυς Καλής Θελήσεως της UNESCO, όσο και ως Πρόεδρος της «ΕΛΠΙΔΑΣ», για όλες τις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει για να σταθεί στο πλευρό των παιδιών με καρκίνο και των οικογενειών τους.  Αυτό το έργο συμβαδίζει απόλυτα με τους σκοπούς της UNESCO για προώθηση της ευημερίας ανδρών και γυναικών, και κυρίως παιδιών, μέσω της αλληλεγγύης».

Παρούσα ήταν η πρώην Γενική Διευθύντρια της UNESCO κυρία Irina Bokova, η οποία τόνισε στον χαιρετισμό της: «Ο Σύλλογος ξεκίνησε σαν μια πραγματική ελπίδα, αλλά πια είναι ένα όνειρο που έχει γίνει αληθινό.  Ένα όνειρο της κυρίας Βαρδινογιάννηα, αλλά και ένα όνειρο για χιλιάδες παιδιά και τις οικογένειες τους, εντός και εκτός Ελλάδας.  Και αυτό αξίζει τον σεβασμό και τον θαυμασμό μας».

Σε αυτή την τόσο ιδιαίτερη ημέρα, ο Σύλλογος αποφάσισε να ανακοινώσει τη συνεργασία του με το Εθνικό Ινστιτούτο Ογκολογίας της Γαλλίας, τιμώντας τον Ίδρυτή του Καθηγητή David Khayat, έναν από τους κορυφαίους ογκολόγους παγκοσμίως.

Τα βραβεία της βραδιάς

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κύριος Προκόπιος Παυλόπουλος απένειμε στον καθηγητή David Khayat την ύψιστη διάκριση του Συλλόγου, το Βραβείο Ανθρωπιστικής Πρωτοπορίας.  Για τον κορυφαίο Γάλλο επιστήμονα και το έργο του μίλησε ο Πρύτανης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου κύριος Μελέτιος Αθανάσιος Δημόπουλος.  Αμέσως μετά ο καθηγητής Khayat πραγματοποίησε την κεντρική ομιλία της βραδιάς με τίτλο «Καρκίνος: Τι έχουμε μάθει;».

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ένα μουσικό κλείσιμο-έκπληξη που ενθουσίασε τους καλεσμένους της βραδιάς.  Ο «Αγγελιοφόρος της ΕΛΠΙΔΑΣ» Σάκης Ρουβάς και ο «Καλλιτέχνης για την ΕΛΠΙΔΑ» Μιχάλης Χατζηγιάννης, συνοδευόμενοι από την παιδική χορωδία «Μανώλης Καλομοίρης», υπό την διεύθυνση του Νίκου Μαλλιάρα, τραγούδησαν για την «ΕΛΠΙΔΑ».

Αμέσως μετά, η ταλαντούχα ερμηνεύτρια Σοφία Μανουσάκη ερμήνευσε το τραγούδι που συνέθεσε ειδικά για τα 30 χρόνια της «ΕΛΠΙΔΑΣ» ο διεθνούς φήμης πιανίστας και συνθέτης Στέφανος Κορκολής, με τίτλο «Αγκαλιάζουμε το μέλλον μαζί» σε στίχους της Ρεβέκκας Ρούσση.  Στο πιάνο ήταν ο Σάββας Ρακιντζάκης, ενώ και την κυρία Μανουσάκη συνόδευε μουσικά η παιδική χορωδία.

Συντονιστής της εκδήλωσης ήταν ο Πρόεδρος της Ένωσης Ιδιοκτητών Ημερήσιων Εφημερίδων Αθηνών, κύριος Νίκος Χατζηνικολάου.

Η απίστευτη ιστορία της πριγκίπισσας Χάγια που εγκατέλειψε τον σύζυγό της – Σεΐχη του Ντουμπάι

Τις τελευταίες ημέρες η είδηση για την πριγκίπισσα Χάγια Μπιντ Αλ Χουσεΐν, σύζυγο του πρωθυπουργού των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Σεΐχη Μοχάμεντ μπιν Ρασίντ αλ Μακτούμ, η οποία εγκατέλειψε το σύζυγό της κάνει τον γύρο του κόσμου.

Συγκεκριμένα, η πριγκίπισσα Χάγια Μπιντ Αλ Χουσεΐν, η έκτη σύζυγος του δισεκατομμυριούχου πρωθυπουργού της κυβέρνησης των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων εγκατέλειψε τον άντρα της λόγω συζυγικής κακοποίησης και δραπετεύοντας νύχτα ζήτησε άσυλο στη Γερμανία.

Μαζί της πήρε τα δυο τους παιδιά, την 11χρονη Τζαλίλα και τον 7χρονο Ζαγέντ και μια βαλίτσα με 50 εκατ. ευρώ, που θα την βοηθήσουν να ξεκινήσει μια νέα ζωή σε ευρωπαϊκό έδαφος.

Ποια είναι η πριγκίπισσα Χάγια

Η 45χρονη πριγκίπισσα – κόρη του αποθανόντα βασιλιά της Ιορδανίας Χουσεΐν και αδερφή του νυν βασιλιά της χώρας, Αμπντάλα – είναι απόφοιτος του πανεπιστημίου της Οξφόρδης με πτυχία Οικονομικών, Πολιτικής και Φιλοσοφίας.

Παντρεύτηκε με τον Μοχάμεντ μπιν Ρασίντ αλ Μακτούμ το 2004 και είναι η δεύτερη σύζυγός του, ενώ λατρεύει την ιππασία και είναι γνωστή για το φιλανθρωπικό της έργο.

Σε παλιότερη συνέντευξή της στο Emirates Woman είχε μιλήσει για τα παιδιά της με πολύ γλυκά λόγια, ενώ εξέφρασε και θαυμασμό στο πρόσωπο του άντρα της.

Τι την έκανε να εγκαταλείψει το σύζυγό της

Το γιατί εγκατέλειψε τον γάμο της δεν είναι ακόμα απολύτως ξεκάθαρο, αλλά είναι γνωστό ότι διέφυγε με προορισμό της τη Γερμανία μαζί με τα δύο παιδιά της και πολλά εκατομμύρια σε μία βαλίτσα.

Συγκεκριμένα, η πριγκίπισσα επέλεξε τη Γερμανία – λέγεται ότι για να δραπετεύσει τη βοήθησε Γερμανός διπλωμάτης – και ζήτησε άσυλο για εκείνη και τα παιδιά της.

Μετά την άφιξή της στη Γερμανία, οι Αρχές της χώρας απέρριψαν πιέσεις του εμίρη συζύγου της να την οδηγήσουν πίσω στη χώρα, ενώ αρνούνται να κάνουν οποιαδήποτε δήλωση στα ΜΜΕ.

Η Ράντα Στέρλινγκ, Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΜΚΟ «Detained in Dubai» για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα σε σχετικές δηλώσεις της αποκάλυψε ότι είχε λάβει αρκετές αναφορές το προηγούμενο διάστημα αναφορικά με την πρόθεση της πριγκίπισσας να εγκαταλείψει το αραβικό κράτος.

«Κάθε φορά που κάποιος κάνει αίτηση για πολιτικό άσυλο, αυτό, προφανώς, συμβαίνει επειδή η ζωή του είναι σε κίνδυνο και επειδή έχει υποστεί σοβαρές παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του. Γνωρίζουμε ήδη ότι πριγκίπισσα Λατίφα, κόρη του Σεΐχη, εγκατέλειψε τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα αναζητώντας άσυλο, καθώς έχει υποστεί κακοποίηση στα χέρια του πατέρα της. Τώρα, φαίνεται, πως και η πριγκίπισσα Χάγια, σύζυγος του Σεΐχη, έχει επίσης εγκαταλείψει τη χώρα και κατέφυγε στη Γερμανία», δήλωσε συγκεκριμένα η Στέρλινγκ.

H σιγή στα κοινωνικά δίκτυα και η τελευταία εμφάνιση

H Χάγια είχε να κάνει δημόσια εμφάνιση από τις 20 Μαΐου ενώ τα social media της, που συνήθως είναι γεμάτα φωτογραφίες από τις φιλανθρωπικές της δράσεις, είναι ανενεργά από τον Φεβρουάριο. Επίσης, δεν παραβρέθηκε στις ιπποδρομίες του Royal Ascot, όπου συνήθιζε να συνοδεύει τον σύζυγό της.

Η εξαφανισμένη κόρη του Σεΐχη

Υπενθυμίζεται πως το 2018, η κόρη του εμίρη του Ντουμπάι, η 33χρονη Λατίφα, αποφάσισε να φύγει από τη βασιλική οικογένεια και να ζητήσει άσυλο καταγγέλλοντας πως την κρατούσαν φυλακισμένη και την βασάνιζαν και έκτοτε αγνοείται.

Η Λατίφα με μία σειρά από βίντεο μίλησε για τα όσα συμβαίνουν στο βασίλειο, σημειώνοντας πως η ζωή της ως πριγκίπισσα είναι απλά μια απάτη, ενώ όχι μόνο δεν εδικαιούτο να έχει διαβατήριο, αλλά βρέθηκε δύο χρόνια στη φυλακή επειδή αποπειράθηκε να φύγει από τη χώρα όταν ήταν έφηβη.

Το ταξίδι της προς την ελευθερία διακόπηκε βίαια καθώς εντοπίστηκε σε ένα σκάφος στον Ινδικό Ωκεανό και επιστράφηκε δια της βίας πίσω στο Ντουμπάι με τους φίλους της να υποστηρίζουν πως την κρατούσαν ναρκωμένη.

Η κόρη του σεΐχη των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Λατίφα, καταγγέλλει τον πατέρα της ότι την βασάνιζε κι γι’ αυτό αποφάσισε να φύγει από τη βασιλική οικογένεια.

Ακούστε στο video όσα λέει

Η αντίδραση του Σεΐχη

Την ίδια ώρα ένα ποίημα με θέμα την προδοσία που φαίνεται πως έγραψε ο Σεΐχης, δημοσιεύθηκε σε προφίλ στο Instagram που συνδέεται με το πρόσωπό του (αλλά δεν επιβεβαιώνεται ότι το ανήρτησε ο ίδιος).

«Εξαπάτησες το πιο σημαντικό πράγμα» αναφέρεται σε αυτό, «σου έδωσα εμπιστοσύνη και χώρο, το μεγαλύτερο λάθος που έκανες ήταν ότι είπες ψέματα».

Ο Σεΐχης έχει έξι συζύγους και περισσότερα από 20 νόμιμα τέκνα, ενώ θεωρείται το πέμπτο πλουσιότερο βασιλικό πρόσωπο στον κόσμο, μιας και το 2008 η περιουσία του υπολογιζόταν σε 18 δις δολάρια ΗΠΑ.

Σοκαριστικό! Γονείς έδεναν με αλυσίδες το παιδί τους για να το… συνετίσουν (εικόνες)

Μία τρομακτική υπόθεση ενδοοικογενειακής βίας αποκαλύφθηκε στην Ουκρανία, όπου η αστυνομία εντόπισε έναν 6χρονο αλυσοδεμένο!

Η αστυνομία έφτασε στο σπίτι του μικρού παιδιού, μετά από καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία, και έβγαλε φωτογραφίες που αποδείκνυαν πως οι γονείς του μικρού αγοριού το κρατούσαν δεμένο με αλυσίδες και το χτυπούσαν.

Η απίστευτη απάντηση των γονέων για τις πράξεις τους

Το 6χρονο αγόρι ήταν δεμένο με αλυσίδες από τη μέση, ενώ σημάδια κακοποίησης και ξυλοδαρμού ήταν εμφανή στο σώμα του.

Σε ερώτηση της αστυνομίας για το γιατί είχαν δέσει το παιδί, οι γονείς παραδέχθηκε πως «ήταν άτακτος».

«Τον δένουμε γιατί δεν κάνει αυτά που του ζητάμε και κάνει ζημιές», είπε ο πατέρας σε τοπικά μέσα ενημέρωσης, σύμφωνα με την Sun.

Η οικογένεια του 6χρονου, μάλιστα, θεωρούσε απολύτως φυσιολογική την τιμωρία που του επέβαλαν!

Δείτε πώς τιμωρούσαν οι γονείς το παιδί τους

Αργυρό μετάλλιο για τον Μάριο Γεωργίου στους 2ους Ευρωπαϊκούς Αγώνες – Περήφανη όλη η Κύπρος

Άξιος κρίθηκε ο Μάριος Γεωργίου, ο οποίος ένα μόλις 24ωρο μετά την πολύ άσχημη πτώση του στον τελικό του σύνθετου ατομικού και το υποχρεωτικό πέρασμα από το νοσοκομείο για προληπτικές εξετάσεις, όχι μόνο επανήλθε στην Μινσκ Αρένα την Κυριακή για τους δύο τελικούς οργάνων που προκρίθηκε, αλλά πήρε και μετάλλιο!

Ο Μάριος Γεωργίου κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στο δίζυγο, κάνοντας για ακόμα μια φορά υπερήφανη τη Λεμεσό.

Ο δήμαρχος Λεμεσού, Νίκος Νικολαΐδης, με ανάρτηση του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης συνεχάρη και ευχαρίστησε τον πρωταθλητή για την επιτυχία στους Ευρωπαϊκούς Αγώνες στο Μίνσκ και την κατάκτηση του αργυρού μεταλλίου.

Η ανάρτηση του Δημάρχου

Πολύ μπροστά!: Σε αυτή την πόλη τα χρήματα από τις κλήσεις πηγαίνουν σε δωρεές για σχολικά είδη

Σε κανέναν δεν αρέσει να δέχεται κλήση από την τροχαία για παράβαση του Κ.Ο.Κ. Ποιος δεν εξοργίζεται με τον εαυτό του και το λάθος του, εξαιτίας του οποίου θα χάσει ένα χρηματικό ποσό που θα μπορούσε να ξοδέψει σε κάτι πιο σημαντικό!

Το συμβούλιο της εξαιρετικά πλούσιας πόλης του Las Vegas, στην οποία όπως φαίνεται οι κλήσεις της τροχαίας είναι αμέτρητες καθημερινά, πήρε μια ρηξικέλευθη και σίγουρα αξιέπαινη απόφαση αναφορικά με τα έσοδα από τα πρόστιμα: Για έναν ολόκληρο μήνα, από τις 16 Ιουνίου έως και τις 19 Ιουλίου, όποιος βρίσκει κλήση της τροχαίας στο αυτοκίνητό του, αντί για χρήματα μπορεί  να φέρει στα ταμεία της τροχαίας, όπου αυτή πληρώνεται, αναλώσιμα είδη σχολικού εξοπλισμού!

Τα είδη θα πρέπει μέσα σε διάστημα ενός μήνα να έρθουν μαζί με την απόδειξη αγοράς τους, το ποσό της οποίας θα πρέπει να είναι ίσο ή μεγαλύτερο του ποσού της κλήσης. Αξίζει να σημειωθεί, ότι στο Las Vegas δεν «κόβεται» κλήση τροχαίας με ποσό μικρότερο από 50 δολάρια.

Το πρόγραμμα, το οποίο ολοκληρώθηκε στις 19 Ιουλίου, στέφεται μέχρι στιγμής με μεγάλη επιτυχία και όλα τα είδη συγκεντρώνονται από την τροχαία και στις 19 Αυγούστου θα δοθούν στην οργάνωση Teachers Exchange, έναν μη κυβερνητικό οργανισμό που συνδέεται με το αντίστοιχο υπουργείο Παιδείας.

Πόσο προτιμότερο είναι να «πετάς» έτσι 50 δολάρια, από το να τα πληρώνεις στην τροχαία για κλήση; Κάνει την «τιμωρία» για το λάθος σου πολύ πιο υποφερτή!

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το  Las Vegas αποφασίζει να βοηθήσει το κοινωνικό σύνολο με αυτόν τον τρόπο. Το 2016 τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν από πρόστιμα από κλήσεις δόθηκαν σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς.

Πόση απανθρωπιά; Κλειστό εδώ και δυο εβδομάδες το Κέντρο Ημέρας Ενηλίκων Ατόμων με Αυτισμό Λεμεσού!

Χωρίς τις υπηρεσίες και τα προγράμματα του Κέντρου Ημέρας Ενηλίκων Ατόμων με Αυτισμό, στη Λεμεσό, βρίσκονται εδώ και περίπου δέκα μέρες 17 άτομα με αυτισμό, με τους γονείς να εκφράζουν την απόγνωση τους και να ζητούν βοήθεια από τους αρμόδιους στο σοβαρό στεγαστικό πρόβλημα που προέκυψε για το Κέντρο.

Σε διάσκεψη Τύπου, η Πρόεδρος του Συνδέσμου για Άτομα με Αυτισμό Κύπρου, Τασούλα Γεωργιάδου, ανέφερε πως, οι άθλιες συνθήκες στις οποίες βρισκόταν το κτίριο, που για χρόνια φιλοξενούσε το Κέντρο Ημέρας, επιβεβαιώθηκαν και από τα Δημόσια Έργα, τα οποία έκριναν ακατάλληλο το χώρο, λόγω υγρασίας, μούχλας και ρωγμών.

Σε λυόμενα μεταφέρθηκε το κέντρο ημέρας

Στην αναζήτηση προσωρινού χώρου, ο Σύνδεσμος ζήτησε από το Δήμο Κάτω Πολεμιδιών όπως του παραχωρηθεί προσωρινά το παλιό νηπιαγωγείο, αίτημα που εκκρεμεί προς έγκριση από το δημοτικό συμβούλιο, ενώ μέχρι τότε, το Κέντρο Ημέρας μεταφέρθηκε σε λυόμενες αίθουσες που παραχώρησε δωρεάν επιχειρηματίας και οι οποίες τοποθετήθηκαν στην περιοχή των Κάτω Πολεμιδιών, στον ίδιο χώρο όπου ο Σύνδεσμος έχει εξασφαλίσει γη για να ανεγείρει, σε μεταγενέστερο στάδιο, ένα μόνιμο κτίριο.

Δυστυχώς, σημείωσε η κα. Γεωργιάδου νέα προβλήματα προέκυψαν, αφού διαπιστώθηκε πως δεν μπορούσε να ικανοποιηθεί άμεσα το αίτημα για παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στις λυόμενες αίθουσες, ενώ στην προσπάθεια ηλεκτροδότησης μέσω γεννήτριας, διαπιστώθηκε πως, λόγω της υπερακουσίας, τα παιδιά αντιδρούσαν αρνητικά.

“Τη Δευτέρα, ο Δήμος Κ. Πολεμιδιών θα αιτηθεί να μας δοθεί ηλεκτρικό ρεύμα, αλλά μας είπαν πως θα χρειαστεί περίπου ένας μήνας για έγκριση, οπόταν κάνω έκκληση σε όλους τους αρμόδιους που μπορούν να παρέμβουν, ώστε  να επισπευτούν οι διαδικασίες”, συμπλήρωσε.

Χωρίς εναλλακτικές οι γονείς

Αποτέλεσμα των προβλημάτων που προέκυψαν είναι η αδυναμία διεξαγωγής των προγραμμάτων του Κέντρου Ημέρας και τα άτομα με αυτισμό να περιορίζονται σπίτι τους, εδώ και περίπου δέκα μέρες, γεγονός που έχει φέρει σε απόγνωση τους γονείς, οι οποίοι ζητούν τη βοήθεια του κράτους.

Σχετικές διαβεβαιώσεις λήφθηκαν χθες σε συνάντηση που έγινε στο Προεδρικό Μέγαρο, ενώ ήδη όπως σημείωσε η Τασούλα Γεωργιάδου, θετικά ανταποκρίθηκαν η Υπουργός Εργασίας και ο Υπουργός Υγείας.

Η ίδια η Υπουργός Εργασίας, διαβεβαίωσε ότι θα καλυφθούν οι οικονομικές ανάγκες ώστε οι λυόμενες αίθουσες να γίνουν λειτουργικές και ότι θα παρέμβει ώστε, το συντομότερο, να μπορέσει το Κέντρο Ημέρας να στεγαστεί προσωρινά στο παλιό νηπιαγωγείο.

“Εμείς θέλουμε να πιστεύουμε ότι όλα αυτά θα υλοποιηθούν και την ερχόμενη εβδομάδα θα μπορέσουμε να λειτουργήσουμε εδώ, αλλά και ότι θα μας δοθεί το νηπιαγωγείο για να προχωρήσουμε στην επιδιόρθωση του, η οποία υπολογίζουμε ότι θα κοστίσει γύρω στις 100 με 150 χιλιάδες ευρώ”, είπε η Πρόεδρος του Συνδέσμου και εξέφρασε την ελπίδα όπως, για το σκοπό αυτό, υπάρχουν χορηγίες και η οικονομική βοήθεια του κράτους.

Παράλληλα, η κα. Γεωργιάδου ευχαρίστησε την Υπουργό Εργασίας για τη στήριξη της, ενώ την ίδια ώρα διαμήνυσε ότι “όλα αυτά που κάνουμε είναι ευθύνη του κράτους, όλα αυτά είναι δικαιώματα των παιδιών μας και δεν έπρεπε να αναγκαζόμαστε να τρέχουμε και να μιλούμε δημόσια για να έχουμε λύσεις. Οι λύσεις έπρεπε να ήταν ήδη εκεί”.

“Γι’ αυτό καλώ όλους τους εμπλεκόμενους να μας στηρίξουν, ο Σύνδεσμος μας μεγάλωσε, τα προγράμματα μας μεγαλώνουν, είναι παγκύπρια που δίνουμε υπηρεσίες και πρέπει επιτέλους το κράτος να καλύψει αυτά τα προγράμματα και τις ανάγκες στο  100%”, συμπλήρωσε.

Εξάλλου, το μέλος του ΔΣ του Συνδέσμου, Connie Pierce, κάλεσε τους αρμοδίους να απαντήσουν “γιατί όλα τα άλλα παιδιά του κόσμου έχουν το δικαίωμα να έχουν σχολεία, εκπαιδευτές, όλα αυτά που παρέχει το κράτος, ενώ τα αυτιστικά παιδιά να μην έχουν τα ίδια δικαιώματα;”.

Ζούμε στο 2019 και αυτό που συμβαίνει είναι απαράδεκτο, πρόσθεσε και κάλεσε όλους τους γονείς να ενημερωθούν για τα όσα βιώνουν τα παιδιά με αυτισμό και οι γονείς τους, “γιατί κανείς δεν ξέρει αν αύριο ένα νέο μέλος της οικογένειας τους γεννηθεί με αυτισμό”.

Για την ιστορία, ο  Σύνδεσμος για Άτομα με Αυτισμό Κύπρου, που ιδρύθηκε το 1990, λειτουργεί σήμερα οκτώ προγράμματα, και εξυπηρετεί παγκύπρια γύρω στα 150 παιδιά και ενήλικες με αυτισμό και γύρω στις 400 οικογένειες και άτομα , μέσω του προγράμματος Στήριξης και Συμβουλευτικής.

ΚΥΠΕ-politis.com.cy

6 παραστάσεις ενηλίκων που αξίζει να δείτε την 1η εβδομάδα του Ιουλίου

Ο δεύτερος μήνας του καλοκαιριού είναι εδώ και η ανάγκη μας για ευχάριστες βόλτες είναι μεγαλύτερη παρά ποτέ.

Ο Ιούλιος ενδείκνυται για θεατρικές βόλτες και οι θίασοι που ανεβάζουν ενδιαφέρουσες και ιδιαίτερες παραστάσεις φέτος είναι πολλοί.

Παρακάτω, συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε 6 παραστάσεις ενηλίκων που μπορείτε να απολαύσετε την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου!

Δείπνο με φίλους

Ένα εξαιρετικό, σύγχρονο έργο, αστείο και συγχρόνως «σκοτεινό», είναι το «Δείπνο με φίλους» του αμερικανού πολυβραβευμένου θεατρικού συγγραφέα Ντόναλντ Μάργκιουλις, που θα ανέβει σε όλη την Κύπρο από τις 2 μέχρι τις 9 Ιουλίου σε σκηνοθεσία του σημαντικού και σπουδαίου ηθοποιού και σκηνοθέτη Γρηγόρη Βαλτινού, με ένα λαμπερό και δημοφιλές καστ.

Πρωταγωνιστούν με σειρά εμφάνισης οι: Εβελίνα Παπούλια, Φάνης Μουρατίδης, Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους , Λευτέρης Ζαμπετάκης.

Λίγα λόγια για το έργο

Δυο γυναίκες, δύο άντρες, δυο ζευγάρια, τέσσερις φίλοι. Τέσσερις άνθρωποι προστατευμένοι μέσα στο κέλυφος της οικογενειακής ζωής, ζουν την κοινή τους καθημερινότητα ως ερωτευμένοι, ως αντίπαλοι, ως εχθροί και σύντροφοι. Ο ένας αποφασίζει να σπάσει τον σύνδεσμο.  Οι συνέπειες αλλάζουν τη ζωή τους για πάντα.

Το «Δείπνο με φίλους» το οποίο ο Γρηγόρης Βαλτινός πρωτοπαρουσίασε στο ελληνικό κοινό με τεράστια επιτυχία το 2000 και το 2013, έχει τιμηθεί με βραβείο Πούλιτζερ (2000), με το Βραβείο της Ένωσης Αμερικάνων Κριτικών, το Βραβείο Lucile Lortel και Outer Critics Circle, καθώς και το Βραβείο Dramatists Guild Hull-Warriner. Την παράσταση σκηνοθετεί ο Γρηγόρης Βαλτινός, ο οποίος έχει κάνει και την απόδοση μαζί με τη Μαριλένα Παναγιωτοπούλου.

Η σκηνογραφική επιμέλεια και τα κοστούμια είναι του βραβευμένου Λάκη Γενεθλή και οι φωτισμοί του Aleksandar Jotovic. Βοηθός σκηνοθέτη η Ελένη Τσιμπρικίδου.

Παραστάσεις

  • Τρίτη 2 Ιουλίου, Αμφιθέατρο Σχολής Τυφλών, Λευκωσία
  • Τετάρτη 3 Ιουλίου, Αρχαίο Ωδείο Πάφου
  • Πέμπτη 4 Ιουλίου, Παττίχειο Δημοτικό Αμφιθέατρο Λάρνακας
  • Παρασκευή 5 Ιουλίου, Δημοτικό Κηποθέατρο Λεμεσού

Ώρα: 21.00

Προπώληση εισιτηρίων: www.tickethour.com.cy & ACS Couriers.

Ο Βαφτιστικός

Μια κωμωδία γεμάτη υπέροχα τραγούδια, σπαρταριστές παρεξηγήσεις, ερωτικά παιχνίδια και συνεχείς ανατροπές είναι η οπερέτα, «Ο Βαφτιστικός», του Θεόφραστου Σακελλαρίδη, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά από τον ΘΟΚ, σε καλοκαιρινή περιοδεία στην Κύπρο.

Λίγα λόγια για το έργο

Η πιο αγαπημένη μουσική κωμωδία της ελληνικής σκηνής, που βασίζει την ιστορία της σε μια σπαρταριστή γαλλική φάρσα, μας ταξιδεύει στην Ελλάδα των αρχών του 20ού αιώνα. Μια παραγωγή στην οποία η ζωντανή μουσική, τα ευφάνταστα σκηνικά και τα ιδιαίτερα κοστούμια γίνονται το όχημα για ένα ταξίδι σε εποχές αθωότητας και ανεμελιάς.

Σκηνοθεσία: Παναγιώτης Λάρκου.

Παίζουν: Έλλη Αλωνεύτου, Χάρης Αττώνης, Πέτρος Γιωρκάτζης, Μάρκος Καλλής, Στέλιος Καλλιστράτης, Μάρκος Κλεοβούλου, Ονησίφορος Ονησιφόρου, Αλέξανδρος Παρίσης, Φανή Παρλή, Τζίνα Πούλου, Έλενα Χατζηαυξέντη.

Παράσταση

Τετάρτη 3 Ιουλίου, Παττίχειο Δημοτικό Αμφιθέατρο Λάρνακας

Ώρα: 21.00

Η Νεράιδα και το παλικάρι

«Η νεράιδα και το παλικάρι», η αισθηματική κωμωδία της Finos Films, ανεβαίνει για πρώτη φορά στο θέατρο, σε διασκευή και σκηνοθεσία του Γιώργου Βάλαρη. Μετά από μία επιτυχημένη σεζόν σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη η παράσταση έρχεται για περιοδεία στην Κύπρο.

Λίγα λόγια για το έργο

«Στην Κρήτη, όπου διαδραματίζεται η ιστορία μας, οι βεντέτες έχουν την τιμητική τους. Έτσι λοιπόν οι δύο γνωστές και εύπορες οικογένειες, οι Φουρτουνάκηδες και οι Βροντάκηδες, κρατώντας την παράδοση της βεντέτας ανά τους αιώνες, είναι στα μαχαίρια. Δεν μιλούν, ούτε χαιρετιούνται όταν ανταμώνουν και φυσικά προσπαθούν με κάθε τρόπο  να κρατήσουν μακριά τα μοναχοπαίδια τους μην τύχει και ιδωθούν και αγαπηθούν. Οι Βροντάκηδες έχουν έναν κανακάρη μορφονιό, τον Μανούσο (Παναγιώτη Πετράκη) που σπουδάζει στην Αθήνα και οι Φουρτουνάκηδες επίσης έχουν μια μοναχοκόρη, το Κατερινιώ (Μαρία Κορινθίου), ένα αγοροκόριτσο, που κρατάει τη βεντέτα ζωντανή.

Η προίκα εκείνη την εποχή επίσης είχε την τιμητική της. Έτσι οι Βροντάκηδες καλούν τον μοναχογιό τους στην Κρήτη να τον παντρέψουν με το Λενιώ, που είναι όσο «βαρέων βαρών» είναι και τα προικιά του. Οι Φουρτουνάκηδες, από την άλλη, αρραβωνιάζουν το Κατερινιώ με τον ώριμο και μάλλον ασχημάντρα μεν, άρχοντα του χωριού δε, τον Καπετάν Σκανταλάκη, και το ρίχνουν στο γλέντι. Σ’ αυτό το γλέντι μέλλει να συναντηθούν για πρώτη φορά το Κατερινιώ με τον Μανούσο και εκεί με την πρώτη ματιά ανθίζει ένας έρωτας μεγάλος ως σύγχρονοι Ρωμαίος και Ιουλιέτα. Όμως όλα αλλάζουν όταν αποκαλύπτεται η πραγματική ταυτότητα των δύο νέων, με ανατροπές, κωμικές εξελίξεις αλλά και δραματικές, μέχρι να φθάσει η στιγμή που θα πούμε «και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα», σ’ ένα κρητικό γλέντι με την λύρα και τη χαρακτηριστική σφραγίδα του δημοφιλούς Κρητικού καλλιτέχνη Νίκου Ζωιδάκη.

Κείμενο: Λάκης Μιχαηλίδης

Διασκευή-Σκηνοθεσία: Γιώργος Βάλαρης

Παραδοσιακή  Κρητική Μουσική

Σκηνικά: Λία Ασβεστά

Κοστούμια: Έλενα Παπανικολάου

Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα

Φωτογράφος: Μάνθος Τσακιρίδης

Video trailer:  Φώτης Φωτόπουλος

Βοηθός σκηνοθέτης: Κων/νος Φρίγγας

Πρωταγωνιστούν: Μαρία Κορινθίου (Κατερινιώ), Παναγιώτης Πετράκης (Μανούσος), Σταύρος Νικολαίδης (Ενωμοτάρχης), Σπύρος Μεριανός (Ιερέας), Ευτυχία Φαναριώτη (Λενιώ), Ανδρέας Κωνσταντινίδης (Μανολιός)  και στον ρόλο του Βροντάκη ο Κοσμάς Ζαχάρωφ.

Φιλική συμμετοχή:  Πέτρος Ξεκούκης

Στον ρόλο της μητέρας Φουρτουνάκη η Όλγα Πολίτου

Στον ρόλο του πατέρα  Φουρτουνάκη ο Γιώργος Κωνσταντίνου

Συμμετέχουν: Κων/νος Φρίγγας, Χρήστος Ιντζέογλου (χωροφύλακας), Άρης Δελαγραμμάτικας (Μαθιός) και ο Κρητικός χορευτικός Σύλλογος του Αντώνη Βασσάλου

Την παραδοσιακή κρητική μουσική και τα τραγούδια ερμηνεύει ζωντανά ο Νίκος Ζωιδάκης.

Παράσταση

Τετάρτη, 3 Ιουλίου, Παττίχειο Δημοτικό Αμφιθέατρο Λάρνακας

Ώρα: 21:00

Του Κουτρούλη ο γάμος 

Το Θέατρο Ένα παρουσιάζει σε ελεύθερη διασκευή της Ερμίνας Κυριαζή και σκηνοθεσία του Μαρίνου Ανωγυριάτη την καυστική πολιτική κωμωδία/σάτιρα του Αλέξανδρου Ρίζου Ραγκαβή, που γράφτηκε το 1845, ‘Του Κουτρούλη ο γάμος’.

Λίγα λόγια για το έργο

Ένας ράφτης από την Σύρο, ο Μανώλης Κουτρούλης, φτάνει στην Αθήνα με σκοπό να παντρευτεί την Ανθούσα, κόρη της ξενοδόχου κυρίας Σπυριδούλας. Η φιλόδοξη Ανθούσα όμως, η οποία είναι ερωτευμένη με τον αστυνόμο Λεωνίδα Ξανθούλη, αρνείται να παντρευτεί τον Κουτρούλη, οποίος δεν είναι αντάξιος της τάξεως της. Έτσι δηλώνει στην μητέρα της ότι θα παντρευτεί τον Κουτρούλη μονάχα αν ανεβεί κοινωνικό επίπεδο και γίνει Υπουργός. Ο Κουτρούλης με την βοήθεια του φίλου του, Στροβίλη αρχίζει μια τρελή προεκλογική εκστρατεία.

Ο Στροβίλης τρέχει στους δρόμους της Αθήνας και διαδίδει ότι ο Κουτρούλης έγινε Υπουργός. Πλήθος κόσμου πολιορκεί το «νέο» Υπουργό ζητώντας του χάρες, θέσεις και αξιώματα σε σημείο που κάνει τον αφελή Κουτρούλη να πιστέψει ότι έγινε στ’ αλήθεια Υπουργός! Τα νέα φτάνουν και στην Ανθούσα η οποία σίγουρη για το αξίωμα του Μανώλη, πείθεται να τον παντρευτεί.

Τα πράγματά όμως δεν είναι καθόλου όπως φαίνονται καθώς ο Μανώλης όχι μόνο δεν γίνεται Υπουργός αλλά πέφτει και θύμα εκμετάλλευσης από ένα διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα….

Συντελεστές: Ελεύθερη διασκευή κειμένου Ερμίνα Κυριαζή, σκηνοθεσία Mαρίνος Ανωγυριάτης, σκηνικά Λάκης Γενεθλής, κοστούμια, Mιράντα Θεοδωρίδου, σχεδιασμός φωτισμού: Αντρέας Χριστοδουλίδης. Παίζουν: Σωτήρης Μεστάνας, Κωνσταντίνος Γαβριήλ, Γιώργης Χριστοδούλου, Ερμίνα Κυριαζή, Βασιλική Ανδρέου, Mικαέλλα Θεοδουλίδου και Χαρά Γεωργιάδη.

Παραστάσεις:

Κάθε Τετάρτη, Πέμπτη και Παρασκευή στις 20:30 – Τετάρτη 3, Πέμπτη 4 & Παρασκευή 5 Ιουλίου, Θέατρο Ένα Λευκωσία

Παραστάσεις στην Λεμεσό:  9 & 10 Ιουλίου

Ώρα: 20:30

Γκόλφω forever

Μετά τις επιτυχημένες προηγούμενες θεατρικές περιοδείες «Βουράτε ν’αρμάσουμεν την Αντριανούν», «Ανάστα ο Αντρίκκος! και «Ρωμαίος και Ιουλιέτα», η ΕΘΑΛ επανέρχεται και φέτος το καλοκαίρι με κωμωδία, η οποία προγραμματίζεται να περιοδεύσει πάλι σε πόλεις και χωριά της Κύπρου, για να χαρίσει άφθονο γέλιο στο κοινό μακριά από την σκληρή καθημερινότητα και της δυσκολίες της.

Το Καλοκαίρι του 2019 η Κεντρική Σκηνή της ΕΘΑΛ θα παρουσιάσει «την ειδυλλιακή παρωδία του βουνού και της στάνης», όπως συστήνει ο επιθεωρησιογράφος Ντίνος Σπυρόπουλος το έργο του Γκόλφω Forever.

Λίγα για το έργο

Ως ένας “περιοδεύων θίασος”, ο θίασος της Ε.Θ.Α.Λ., θα παρουσιάσει την Γκόλφω του Ντίνου Σπυρόπουλου, ακολουθώντας τους κανόνες της παρωδίας, συνδυάζοντας αρμονικά το λαϊκό στοιχείο με το μοντέρνο, την φουστανέλα με το τζιν, το τσαρούχι με την γόβα, την διάλεκτο με την μοντέρνα γλώσσα του σήμερα, τους ήχους του βουνού και του κάμπου με τις μοντέρνες μουσικές αποχρώσεις.

Σκηνοθεσία: Αλεξία Παπαλαζάρου
Σκηνικά/κοστούμια: Μαρίζα Παρτζίλη
Μουσική σύνθεση: Δημήτρης Ζαχαρίου
Χορογραφίες/κίνηση: Χλόη Μελίδου
Σχεδιασμός φωτισμών: Σταύρος Τάρταρης.
Ηθοποιοί: οι Δημήτρης Αντωνίου, Κώστας Βήχας, Θανάσης Ιωάννου, Ηλιάνα Κάκκουρα, Παναγιώτης Κυριάκου, Πάνος Μακρής, Ελεάνα Παπαδοπούλου, Μυρσίνη Χριστοδούλου

Προπώληση εισιτηρίων:

  • 1 & 2 Ιουλίου

Flea Theatre 18:00-20:00

  • 3 Ιουλίου

ταμείο αμφιθεάτρου 18:00-20:00

  • 4 Ιουλίου

ταμείο αμφιθεάτρου από τις 18:00

Παραστάσεις

Πρεμιέρα 4 Ιουλίου, Αμφιθέατρο Μακαρίου Γ’ (Σχολή Τυφλών), Λευκωσία

5 Ιουλίου, Δήμος Κ. Πολεμιδιών, Θέατρο Μάριος Τόκας

Ώρα: 21:00

Συμπέθεροι από το Μπάκιγχαμ

Ο Λώρης Λοϊζίδης παρουσίαζει την κωμωδία των Ρέππα-Παπαθανασίου ‘Συμπέθεροι από τα Τίρανα’ σε διασκευή στην κυπριακή πραγματικότητα και σκηνοθεσία του ιδίου.

Λίγα λόγια για το έργο

Η υπόθεση του έργου περιστρέφεται γύρω από το ερωτικό ειδύλλιο της μοναχοκόρης ενός νεόπλουτου ζεύγους Ελληνοκυπρίων και τη σοκαριστική γνωριμία με τους συμπεθέρους.

Παραστάσεις

Πέμπτη 4 και Παρασκευή 5 Ιουλίου, Αμφιθέατρο Δερύνειας.

Εισιτήρια: soldoutticketbox.com

Ώρα: 21:00

 

 

 

 

 

Η πιο συγκινητική στιγμή της συναυλίας του Γιάννη Πλούταρχου ήταν το ντουέτο με τη Νεφέλη

Όσοι είχατε την τύχη να βρεθείτε σε κάποια από τις δύο συναυλίες που έδωσε ο αγαπημένος Γιάννης Πλούταρχος στη Λεμεσό και τη Λάρνακα στις 28 και 29 Ιουνίου, θα συμφωνήσετε στο ότι και οι δύο βραδιές ήταν υπέροχες, όμως μία ήταν η στιγμή που ξεχώρισε: Εκείνη όταν η 18χρονή Νεφέλη, για την οποία έχουμε μιλήσει και στο παρελθόν, ανέβηκε στη σκηνή και τραγούδησε μαζί του!

Η Νεφέλη είναι ένα χαρισματικό παιδί που ενώ δεν μπορεί να μιλήσει, εκφράζεται μέσα από το τραγούδι, με την αγγελική φωνή της.

Η όμορφη αυτή σύμπραξη έλαβε χώρα στο Δημοτικό Αμφιθέατρο Λάρνακας και, όπως ήταν φυσικό, καταχειροκροτήθηκε από το ενθουσιώδες κοινό.

Δείτε τα βίντεο όπως τα δημοσίευσε η μαμά της Νεφέλης στη σελίδα της στο Facebook:

Το μεγαλύτερο χειροκρότημα για τη Νεφελη και για όλα τα χαρισματικά ατομα σαν την Νεφέλη για τη μεγάλη δύναμη της ψυχης τους και το ταλέντο τους!!! Ευχαριστούμε το μεγάλο τραγουδιστή και άνθρωπο Γιάννη Πλούταρχο που τραγούδησε με τη Νεφελη μας. Χαρείτε την υπέροχη φωνή της!!!

Gepostet von Charisma / Χάρισμα am Samstag, 29. Juni 2019

Η Νεφέλη απόψε έκανε το μεγάλο βήμα να εμφανιστεί στη μεγάλη σκηνή με ένα πολύ μεγάλο όνομα τον Γιάννη Πλούταρχο. Ευχαριστούμε από καρδιάς τον Αάνθρωπο Γιάννη Πλούταρχο για τη ζεστή αγκαλιά του για τη Νεφέλη και όλα τα χαρισματικά άτομα που αντιπροσωπεύει η Μικρή Νεφέλη. Μπράβο Νεφέλη. Μας έχεις κάνει περήφανους !!!!

Gepostet von Katerina Antoniou am Samstag, 29. Juni 2019

«Για σένανε Ελένη»: Το συγκινητικό τραγούδι της Λιάνας Χριστοδούλου για την Ελένη

Ένα τραγούδι για την Ελένη, η οποία δίνει τη μάχη της ενάντια στη λευχαιμία, έγραψε η γνωστή σε όλους μας για τη χαρακτηριστική φωνή της, Λιάνα Χριστοδούλου.

Το τραγούδι κάνει τις τελευταίες ώρες το γύρο του διαδικτύου και δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο.

Η Λιάνα και τα παιδιά Σοφία και Πέτρος από «Το Σπίτι του Μάριου» στέλνουν ένα δυνατό μήνυμα αγάπης στην Ελένη Νικολάου που δίνει ένα μεγάλο αγώνα, λίγες μόνο ώρες πριν την μεγάλη φιλανθρωπική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί σήμερα, 1η Ιουλίου στο 4 Grill στο Ζακάκι (Μίλτωνος 89), στις 8 το βράδυ.

Ακούστε το τραγούδι