7 διατροφικά tips της διατροφολόγου για διακοπές χωρίς… ενοχές

7 διατροφικά tips της διατροφολόγου για διακοπές χωρίς... ενοχές

Διακοπές σημαίνει ότι αφήνουμε πίσω την καθημερινότητά μας, τις συνήθειές μας και περνάμε ευχάριστες, ανέμελες στιγμές στην παραλία.

Και διακοπές πολλές φορές σημαίνει, ότι χαλάμε λίγο τη διατροφή μας, τρώμε περισσότερα παγωτά ή πίνουμε λίγο παραπάνω. Ωστόσο, η διατροφολόγος Ιωάννα Μασούρα, μας λέει να μην αγχωνόμαστε και στις διακοπές μας και μας καλεί να απολαύσουμε τις στιγμές με τα αγαπημένα μας πρόσωπα.

Και αν φάμε και κάτι «εκτός» προγράμματος, όταν επιστρέψουμε, θα βρούμε ξανά τον ρυθμό μας. Έτσι, μας προτείνει λίγα, χρήσιμα διατροφικά tips για να μην ξεφύγουμε και πάρα πολύ.

NutriTips:

  1. Ξεκίνα την ημέρα σου με ένα θρεπτικό και ισορροπημένο πρωινό.
  2. Πάρε μαζί σου θρεπτικά σνακ (φρούτα, κριτσίνια, ξηρούς καρπούς, σπιτικές μπάρες και μπισκότα βρώμης).
  3. Αντί για χυμούς ή αναψυκτικά κατανάλωσε smoothie ή ανθρακούχο νερό.
  4. Ένα από τα 2 κύρια γεύματα σου καλύτερα να είναι ελαφρύ όπως, μια σαλάτα με τόνο ή κοτόπουλο και ψητή πατάτα.
  5. Όπου μπορείς κάνε άσκηση όπως, κολύμπι.
  6. Μην βγεις πάνω στην ζυγαριά κατά την διάρκεια των διακοπών, μιας και το πιο πιθανόν θα δεις αύξηση στα κιλά αλλά θα είναι εξαιτίας κατακράτησης υγρών.
  7. Πες ναι στην τηγανιτή πατάτα, σε ένα ποτήρι μπύρα, στο παγωτό κι ό,τι σου προσφέρει ευχαρίστηση ΑΛΛΑ όχι στις τύψεις, στις ανασφάλειες και την επίκριση τόσο του ίδιου σου του εαυτού όσο και των άλλων γύρω σου.

Πηγή: Nutrilife by Ioanna Masoura

Διαβάστε επίσης:

«Μπαμπά, δεν θέλω να πεθάνω»: Συγκλονίζει 8χρονος που δέχθηκε επίθεση καρχαριών

«Δεν με νοιάζει πως είσαι με μαλλιά ή χωρίς, σ’ αγαπώ όπως είσαι»

Έκκληση για βοήθεια: Νεαρό ζευγάρι με νεογέννητο χρειάζεται γάλα και πάνες