«Ο πολλαπλασιασμός του 9»: Πώς ένας δάσκαλος δίδαξε στα παιδιά να μην κρίνουν απ’ τα λάθη

«Ο πολλαπλασιασμός του 9»: Πώς ένας δάσκαλος δίδαξε στα παιδιά να μην κρίνουν απ' τα λάθη

Με έναν απλό, αλλά πολύ εύστοχο τρόπο ένας δάσκαλος, εκτός από μαθηματικά , δίδαξε ένα πολύ πιο σπουδαίο μάθημα στους μαθητές του: τον σεβασμό και το πώς να μην κρίνουν τους ανθρώπους από το πρώτο λάθος τους.

«Ένας δάσκαλος γράφει στον πίνακα το πολλαπλασιασμό του 9.

9 ×1=7
9×2=18
9×3=27
9×4=36
9×5=45
9×6=54
9×7=63
9×8=72
9×9=81
9×10=90

Αφού έγραψε, γυρίζει προς την τάξη και παρατηρεί ότι όλοι οι μαθητές γελούσαν με το λάθος που είχε κάνει αυτός στο πολλαπλασιασμό του 9×1=7.

Ο δάσκαλος απευθύνετε στους μαθητές λέγοντας τους. Επίτηδες έγραψα λάθος την πρώτη πράξη να σας μάθω κάτι.

Το έγραψα λάθος για να σας μάθω το πως θα σας αντιμετωπίζει ο κόσμος εκεί εξω οταν θα βγείτε στην αγορά εργασίας.

Όλοι παρατηρήσατε τις εννιά σωστές πράξεις, αλλά κανένας δεν μου είπε «μπράβο, ήσουν εξαιρετικός».

Γελούσατε και με κατακρίνατε για το μοναδικό λάθος που έκανα . Αυτό, λοιπόν ειναι το μάθημά μας για σήμερα.

Κανένας δεν θα σας εκτιμήσει για όλα τα καλά πράγματα που θα πράξετε, αλλά θα σας κατακρίνουν πάντα για ενα λάθος»

Πηγή: Εθελοντές Δότες Μυελού των Οστών Σητείας 

Διαβάστε επίσης:

«Πετάξτε το βάρος»: Δασκάλα μαθαίνει στα παιδιά να ξεφορτώνονται ό,τι τα πληγώνει

Η δύναμη του «Μπράβο μου»: Πώς ένας δάσκαλος μαθαίνει στα παιδιά να αγαπούν τον εαυτό τους

Το παιχνίδι με το τσιρότο: Πώς μία δασκάλα δίδαξε στα παιδιά την έννοια της δικαιοσύνης