Ο θηλασμός είναι μια υπέροχη εμπειρία για κάθε μαμά. Για άλλες μπορεί να είναι δύσκολος για άλλες εύκολος. Για όλες, όμως, είναι κάτι μοναδικό.
Όσες μαμάδες θέλουν και μπορούν να θηλάσουν νιώθουν πως προσφέρουν στο παιδί τους κάτι μοναδικό.
Γι’ αυτό, άλλωστε, ορισμένες φορές, τους είναι πολύ δύσκολο να σταματήσουν.
Μία μαμά, η Maya Vorderstrasse, η οποία θήλαζε για πολύ καιρό την κόρη της και αποφάσισε να σταματήσει το θηλασμό, μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους πόσο δυσκολεύτηκε να πάρει αυτή την απόφαση και πώς κατάφερε να μπει μαζί με την κόρη της σε αυτό το νέο πρόγραμμα. Μάλιστα, συνόδευσε το post της με μια φωτογραφία (φωτό πάνω) που τη δείχνει να θηλάζει στο μαιευτήριο πρώτη φορά τη μικρή της και στο σπίτι για τελευταία, υψώνοντας και στις δύο περιπτώσεις το χέρι της.
Διαβάστε το συγκινητικό post της
«Η πρώτη και η τελευταία φορά που θήλασα την πολύτιμή μου, Χέζελ.
Δεν ήξερα ότι ένας άνθρωπος θα μπορούσε ποτέ να νιώσει τόσο υπερήφανος και τόσο διαλυμένος ταυτόχρονα. Σήμερα είμαι ένα ψυχολογικό, ορμονικό, συναισθηματικό και νοητικό ράκος.
Το να σηκώσω το χέρι μου σε αυτή τη φωτογραφία ήταν πολύ δύσκολο για μένα. Όσο δύσκολο ήταν να συγκρατήσω και τα δάκρυά μου: αυτή η φωτογραφία σήμαινε, ότι δεν θα ξαναθήλαζα ποτέ τη μικρή μου. Θήλαζα για τόσο πολύ καιρό που είχα ξεχάσει πώς είναι να μην θηλάζεις.
Όταν κοίταξα πίσω από την κάμερα είδα τον άντρα μου να κλαίει, όπως ποτέ πριν…
Αγοράσαμε στη Χέιζελ το πρώτο της κρεβατάκι. Πλέον, θα κοιμάται στο ίδιο δωμάτιο με την αδερφή της. Δοκιμάσαμε τα πάντα για τη βοηθήσουμε να βιώσει ομαλά και να δεχθεί όσο περισσότερο γίνεται αυτή τη μετάβαση. Ο πατέρας της ανέλαβε εξ’ ολοκλήρου την ώρα του ύπνου, ακόμα και τα νυχτερινά ξεσπάσματα σε κλάματα και τις φωνές.
Είμαστε στην τρίτη μέρα και τα πράγματα γίνονται ευκολότερα κάθε φορά. Οι ενοχές που νιώθω επειδή δεν την βάζω εγώ στο κρεβάτι της και δεν την θηλάζω είναι τεράστιες. Δεν αντέχω να μην θέλει και εκείνη να τη θηλάζω.
Το να κλείνεις ορισμένα κεφάλαια της ζωής σου είναι πολύ επίπονο, αλλά ελπίζω αυτή η νέα εποχή που ξεκινά για τις ζωές μας να είναι εξίσου όμορφη και ξεχωριστή με την προηγούμενη.
Μέσω αυτού του βήματος η μικρή θα γίνει πιο ανεξάρτητη και εγώ θα καταφέρω να κάνω αυτό το πολυπόθητο διάλειμμα που ήθελα. Θα καταφέρω να ξεκουραστώ.
Τη θήλασα για τελευταία φορά και μέσα στα δάκρυα είπα στον άντρα μου: “Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα”. Εκείνος με αγκάλιασε και μου απάντησε: “Έκανες ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, επειδή έδωσες όλο σου τον εαυτό σε εκείνη”.
Αγαπώ την οικογένειά μου και είμαι ευγνώμων για όλες αυτές τις ανεκτίμητες στιγμές που έχουμε μοιραστεί».





