Άρθρα

11.000€ συγκεντρώθηκαν για την Ελένη – Συγκινητικές εικόνες από τη χθεσινή εκδήλωση προς τιμήν της

Γεμάτη συγκινητικές στιγμές ήταν η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε εχθές, Δευτέρα 1 Ιουλίου, με σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων για την θεραπεία της 26χρονης Ελένης, η οποία πάσχει από λευχαιμία.

Όσοι παρευρέθησαν στην οδό Μίλτωνος στη Λεμεσό κατάφεραν να συγκεντρώσουν πάνω από 10.000€, σε μια εκδήλωση η οποία ξεκίνησε ως ένα μικρό φιλανθρωπικό πάρτι και εξελίχθηκε σε μια μεγάλη γιορτή αγάπης.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε δειγματοληψία από το Σύνδεσμο «Ύστερα ήρθε η άνοιξη», παζαράκι από την ομάδα «Αγκαλιάζω με αγάπη», δραστηριότητες για παιδιά με τοξοβολία και φουσκωτό, χορευτικό πρόγραμμα από το Angelina School of Dance και τραγούδια από τη Λιάνα Χριστοδούλου και τα παιδιά από το «Σπίτι του Μάριου».

Η Λιάνα Χριστοδούλου έγραψε το τραγούδι «Για σένανε Ελένη» και το ερμήνευσε χθες βράδυ με τα παιδιά από το «Σπίτι του Μάριου», σκορπίζοντας ρίγη συγκίνησης στον κόσμο.

Η Ελένη Νικολάου εισέπραξε μια τεράστια αγκαλιά από τον κόσμο που της έδωσε δύναμη και κουράγιο για να συνεχίσει τον αγώνα της για ζωή. Δυστυχώς, δεν μπορούσε να βρίσκεται στην εκδήλωση γιατί διανύει τον 3 κύκλο των θεραπειών της, αλλά ένιωσε την αγάπη του κόσμου και με ένα φωτεινό χαμόγελο παρακολουθούσε μέσω skype την εκδήλωση.

Ο δήμαρχος Λεμεσού, μάλιστα, έθεσε υπό την αιγίδα του την εκδήλωση και δήλωσε περήφανος για τους συμπολίτες τους που κατέκλυσαν την Μίλτωνος αποδεικνύοντας έμπρακτα την ανθρωπιά τους.

Τα «κέρδη» της εκδήλωσης

Όλα τα καθαρά έσοδα της βραδιάς που θα διατεθούν για τα έξοδα και τη μεταφορά της Ελένης  και της οικογενείας στη Γερμανία, έφτασαν τις 11 χιλιάδες ευρώ, δήλωσε η κα. Ελένη Χρίστου, ιδιοκτήτρια του μαγαζιού έξω από το οποίο έγινε η χθεσινή εκδήλωση και διοργανώτριά της. Η ίδια και οι γιοι της όλο το βράδυ έψηναν φαγητό για όσους βρέθηκαν στην οδό Μίλτωνος και θέλησαν να βοηθήσουν την Ελένη.

Επιπλέον, άλλη μία πολύ ευχάριστη έκβαση της βραδιάς ήταν το ότι κατά τη διάρκεια της δειγματοληψίας γράφτηκαν 150 νέοι εθελοντές  δότες μυελού των οστών.

Σύστημα αξιολόγησης εκπαιδευτικών: Όσα αναφέρει η νέα πρόταση

Την ερχόμενη Παρασκευή, 5 Ιουλίου, θα βρίσκεται στα χέρια των αρμόδιων φορέων η πρόταση για το νέο σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού έργου, την οποία θα παρουσιάσει ο επικεφαλής της Επιτροπής, που ανέλαβε την ετοιμασία της, καθηγητής, κ. Κωνσταντίνος Χρίστου.

Βασικός στόχος της πρότασης

Βασικός σκοπός της εν λόγω πρότασης είναι η ανάπτυξη ενός σχεδίου αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και του σχολικού έργου το οποίο θα συμβάλει στην ενίσχυση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Η αξιολόγηση διατηρεί τον παιδαγωγικό χαρακτήρα της και αποσκοπεί στην ανατροφοδότηση όλων όσοι εμπλέκονται στη διαδικασία της μάθησης: των μαθητών, των εκπαιδευτικών, των γονέων και του εκπαιδευτικού συστήματος ευρύτερα.

Τι πρόκειται να αλλάξει – οι καινοτομίες της πρότασης

  • Πρόνοιες για διαμορφωτική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών η οποία αφορά σε προγράμματα στήριξης.
  • Περιλαμβάνεται και η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, η οποία θα επιτρέψει την πληροφόρηση του εκπαιδευτικού μας συστήματος αναφορικά με τον βαθμό επίτευξης των προσδοκιών του και να διαμορφώσει ανάλογα τις πολιτικές του.
  • Θέσπιση νέου μηχανισμού για επιλογή των καταλληλότερων εκπαιδευτικών, κατά θέση, οι οποίοι θα καταλαμβάνουν τις θέσεις προαγωγών.
  • Δημιουργία θέσεων Αξιολογητών.
  • Υιοθετούνται για την αριθμητική βαθμολογία ουσιαστικά κριτήρια, μετρήσιμα/παρατηρήσιμα, τα οποία αφορούν την αξία του εκπαιδευτικού στο διδακτικό του έργο.
  • Πρόνοια δημιουργίας θέσης Ανώτερου Εκπαιδευτικού, ώστε να δίνονται ευκαιρίες παραμονής στην τάξη έμπειρων εκπαιδευτικών.
  • Ο διευθυντής του σχολείου συμμετέχει με ουσιαστικό τρόπο στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
  • Διαδικασία μεταξιολόγησης για τη συνεχή βελτίωση των κριτηρίων αξιολόγησης, των εντύπων και των διαδικασιών που χρησιμοποιούνται στην αξιολόγηση και για την αξιολόγηση των Αξιολογητών.
  • Διαδικασίες υποβολής και εξέτασης ενστάσεων από τους εκπαιδευτικούς.

Το περιεχόμενο προνοιών

  • Αξιολογητές: Για να ενισχυθεί η αρχή της αξιοκρατίας και το αίσθημα δικαιοσύνης, οι Διευθύνσεις κάθε βαθμίδας ορίζουν κάθε διετία αριθμό Αξιολογητών από Επιθεωρητές και Πρώτους Λειτουργούς Εκπαίδευσης (ΠΛΕ). Το Υπουργείο ορίζει έναν από τους ΠΛΕ ως Γενικό Αξιολογητή με ευθύνη τον συντονισμό των Αξιολογητών. Οι Αξιολογητές ελέγχονται για την αποτελεσματικότητά τους από τις μετααξιολογήσεις.
  • Ανώτερος Εκπαιδευτικός: Η θέση προσφέρει διέξοδο ανέλιξης σε εκπαιδευτικούς οι οποίοι επιθυμούν προαγωγή σε μία βαθμίδα η οποία δεν θα συνοδεύεται με μείωση ωρών διδασκαλίας και ανάληψη διοικητικών καθηκόντων
  • Ανεξάρτητο σώμα για εξέταση ενστάσεων: Οι εκπαιδευτικοί έχουν το δικαίωμα να υποβάλουν τεκμηριωμένη ένσταση σε περίπτωση διαφωνίας με την αξιολόγησή τους. Το Σώμα είναι τριμελές και διορίζεται από τον υπουργό Παιδείας.
  • Μεταξιολόγηση: Η ανάγκη ύπαρξης μηχανισμών μεταξιολόγησης του κάθε συστήματος αξιολόγησης του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου είναι επιτακτική, έτσι ώστε να αναπτυχθεί σταδιακά το αίσθημα εμπιστοσύνης στο κάθε σύστημα από τους διάφορους φορείς και ειδικότερα από τους αξιολογούμενους.

Πορεία διαρκούς βελτίωσης

Στο πλαίσιο του σχεδίου προτείνεται η θεσμοθέτηση μιας ενιαίας διαδικασίας με σκοπό την εγκαθίδρυση μιας διαρκούς πορείας βελτίωσης. Η ενιαία προσέγγιση βελτίωσης θα περιλαμβάνει:

  • Εσωτερική αξιολόγηση (αυτοαξιολόγηση): Η εσωτερική αξιολόγηση θα αναπτύσσεται από το σχολείο ως εσωτερική διαδικασία με αρχική ανίχνευση αναγκών, σχεδιασμό, εφαρμογή, παρακολούθηση και αξιολόγηση δράσεων.
  • Εξωτερική αξιολόγηση (ανατροφοδότηση): Η εξωτερική αξιολόγηση θα διαδέχεται την αυτοαξιολόγηση και θα παρέχει ανατροφοδότηση στο σχολείο και διενεργείται από τρεις αξιολογητές. Η εξωτερική αξιολόγηση θα εφαρμόζεται κάθε τρίτο έτος.
  • Το σχολείο αξιοποιεί τα αποτελέσματα κατά την ανάπτυξη των επόμενων σχεδιασμών για βελτίωση. Η Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης θα αρχειοθετείται τόσο στο σχολείο όσο και όσο και στο Υπουργείο και θα ενημερώνεται και ο Σύνδεσμος Γονέων του σχολείου.
  • Η συνεχής επαγγελματική βελτίωση, μέσω της διαμορφωτικής αξιολόγησης, και οι ευκαιρίες του εκπαιδευτικού για ανάπτυξη αρχίζουν με την ένταξη του εκπαιδευτικού στο σύστημα και ολοκληρώνονται με την αφυπηρέτησή του.
  • Οι εκπαιδευτικοί θα έχουν ευκαιρίες για διαμορφωτική αξιολόγηση σε τρεις φάσεις της σταδιοδρομίας τους, ως εξής: (α) Πριν από τη μονιμοποίηση (για αντικαταστάτες, συμβασιούχους εκπαιδευτικούς και Επί Δοκιμασία εκπαιδευτικούς), (β) Μετά τη μονιμοποίηση και πριν την προαγωγή (για όλους τους μόνιμους εκπαιδευτικούς), και (γ) Αμέσως πριν και μετά την προαγωγή (για όσους ενδιαφέρονται για προαγωγή και για τα στελέχη της εκπαίδευσης).
  • Ένας από τους στόχους ενός συστήματος αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου και των Εκπαιδευτικών πρέπει να είναι η θέσπιση μηχανισμού για επιλογή των καταλληλότερων εκπαιδευτικών, κατά θέση, οι οποίοι θα καταλαμβάνουν τις θέσεις προαγωγών.
  • Η αριθμητική αποτίμηση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών στηρίζεται σε τρεις βασικούς άξονες: την Αξία (80%), τα Προσόντα (10%), και την Αρχαιότητα (10%).

Τα κριτήρια αξιολόγησης της αξίας του εκπαιδευτικού ομαδοποιούνται σε: 

  • Επαγγελματική Γνώση και Ανάπτυξη
  • Διδακτική – Παιδαγωγική Επάρκεια
  • Οργάνωση – Διοίκηση – Επικοινωνία
  • Επαγγελματική υπευθυνότητα και επαγγελματικό ήθος

Υπενθυμίζεται ότι η πρόταση παραδόθηκε πριν από μερικούς μήνες στον υπουργό Παιδείας Κώστα Χαμπιαούρη. Από πλευράς τους οι φορείς δεν είχαν επίσημα την πρόταση, η οποία θα τους δοθεί σε έντυπη μορφή στο πλαίσιο της συνάντησης της Παρασκευής.

 

με πληροφορίες από το philenews.com

Ο αδιανόητος λόγος για τον οποίο μαθητής δεν πήρε το απολυτήριό του

Απίστευτος μοιάζει ο λόγος για τον οποίο μαθητής δεν κλήθηκε να πάρει το απολυτήριό του από το σχολείο.

Εν έτει 2019 σχολείο στην Κύπρο κρίνει τα παιδιά από την εμφάνισή τους και όχι από τις επιδόσεις ή τη συμπεριφορά τους.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα του philenews.com, σε σχολείο της Κύπρου μαθητής δεν παρέλαβε το απολυτήριό του, επειδή ήταν αξύριστος!

Όπως αναφέρει το άρθρο: «Για μια ακόμη φορά, μαθητής δεν κλήθηκε να παραλάβει το απολυτήριο του επειδή δεν ήταν ξυρισμένος. Όχι επειδή δεν διάβασε, όχι επειδή είχε βίαιη ή παραβατική συμπεριφορά, αλλά επειδή είχε τρίχες. Οι αρμόδιοι αρκέστηκαν σε ένα σχολείο στο οποίο οι μαθητές είναι δυστυχισμένοι, δεν αναπτύσσουν κριτική σκέψη, δεν εκφράζουν τον εαυτό τους και τελικά κρίνονται για τα ρούχα, τα μαλλιά τους και την παπαγαλία τους».

Τον Νοέμβριο η Κύπρος θα υποδεχθεί τον μεγαλύτερο… καταρράκτη σοκολάτας!

Από τον Νοέμβρη 2019 και για τρεις ολόκληρους μήνες ο χώρος της Διεθνούς Κρατικής Έκθεσης στη Λευκωσία θα ξεχειλίσει από γεύσεις μπισκότου, γλυκών και σοκολάτας.

Μετά από ένα απόλυτα πετυχημένο ταξίδι, με απίστευτα ρεκόρ επισκεψιμότητας σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ρώμη, το άρωμα του πολυβραβευμένου θεματικού πάρκου φτάνει και στην Κύπρο.

Με πυρετώδεις ρυθμούς, λοιπόν, έχουν ξεκινήσει οι εντυπωσιακές κατασκευές του παραμυθένιου «Εργοστασίου και Μουσείου Σοκολάτας».

Ο μεγαλύτερος Καταρράκτης Σοκολάτας της Ευρώπης (με 1200 λίτρα πραγματικής σοκολάτας), γιγάντια σοκολατάκια και μπισκότα, είναι μερικές μόνο από τις απολαυστικές εκπλήξεις που επιφυλάσσουν οι ήρωες του παραμυθένιου θεματικού πάρκου στους τυχερούς επισκέπτες.

Εργοστάσιο και Μουσείο σοκολάτας

Το διαδραστικό και πρωτότυπο «Εργοστάσιο και Μουσείο Σοκολάτας» συνδυάζει αριστοτεχνικά την ψυχαγωγία με την εκπαίδευση καθώς μέσα από διάφορες θεματικές ενότητες (την πραγματικά άγρια ζούγκλα, το μουσείο κακάο, την καλύβα των Αζτέκων, τα εργαστήρια κατασκευών κλπ), τα παιδιά, οι νέοι αλλά και οι ενήλικες θα ανακαλύπτουν με εντυπωσιακό τρόπο τα μυστικά της σοκολάτας και των γλυκών απολαύσεων.

Ετοιμαστείτε λοιπόν να συμμετέχετε σε ένα ανεπανάληπτο, εξωτικό ταξίδι στο σοκολατένιο όνειρο, και να γίνετε μέρος αυτής της πρωτόγνωρης γλυκιάς εμπειρίας.

Περισσότερες Πληροφορίες

Τηλ: 22008567
Email: info@ergostasiosokolatas.com.cy
Website: www.ErgostasioSokolatas.gr
Facebook: Εργοστάσιο Σοκολάτας
Διοργανωτές: ΔΕΘ Helexpo/ Eksagon Exhibitions / Dream Workers /

Παγκύπριες 2019: Μόλις ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα!

Η αγωνία τελειώνει από σήμερα για τους υποψηφίους που έλαβαν μέρος στις φετινές Παγκύπριες εξετάσεις, με στόχο μια θέση στα Ανώτερα και Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Κύπρου καθώς και στις Στρατιωτικές Σχολές της Ελλάδας.

Τα εν λόγω αποτελέσματα αφορούν 5.695 μαθητές που διεκδίκησαν θέση σε Τμήματα του Πανεπιστημίου Κύπρου, του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου (ΤΕΠΑΚ) και του Ανώτερου Ξενοδοχειακού Ινστιτούτου Κύπρου (ΑΞΙΚ), καθώς και 654 μαθητές που διεκδίκησαν μια θέση στις Στρατιωτικές Σχολές της Ελλάδας.

Δείτε αναλυτικά τα αποτέλεσματα εδώ.

Όσον αφορά τις θέσεις για τα ΑΑΕΙ της Ελλάδας, ο γενικός βαθμός κατάταξης θα ανακοινωθεί το πρώτο δεκαήμερο Ιουλίου.

Οι πρωτεύσαντες των Παγκυπρίων 2019

Στη δημοσιότητα δόθηκαν, επίσης, και οι 13 πρωτεύσαντες των εξετάσεων, οι οποίοι έχουν εξασφαλίσει Βαθμό Πρόσβασης “ 20 ”, μετά την εφαρμογή της στατιστικής επεξεργασίας, κατά Πλαίσιο Πρόσβασης. Αυτοί είναι οι:

Ανακλήσεις παιδικών ρούχων και παιχνιδιών από την αγορά – Τι πρέπει να κάνετε αν τα έχετε στην κατοχή σας

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή (ΥΠΚ) του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, ως αρμόδια αρχή στην Κύπρο για τη λειτουργία και διαχείριση του Ευρωπαϊκού Συστήματος Ταχείας Ανταλλαγής Πληροφοριών για Επικίνδυνα Προϊόντα που δεν είναι τρόφιμα, πληροφορεί τους καταναλωτές ότι  έχουν κοινοποιηθεί στο Σύστημα προϊόντα που παρουσιάζουν κίνδυνο για την υγεία και την ασφάλειά τους.

Δείτε για ποια παιδικά ρούχα, μαγιό και παιχνίδια πρόκειται

Τι πρέπει να κάνετε σε περίπτωση που έχετε κάποιο προϊόν στην κατοχή σας

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή καλεί τους εισαγωγείς, διανομείς, πωλητές που τυχόν διαθέτουν τέτοια προϊόντα να σταματήσουν αμέσως την διάθεση τους και να ειδοποιήσουν την Υπηρεσία.

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή καλεί επίσης τους καταναλωτές σε περίπτωση που κατέχουν τα πιο πάνω προϊόντα να σταματήσουν να τα χρησιμοποιούν και να τα επιστρέψουν στον πωλητή, δηλαδή από το κατάστημα από τα οποία τα έχουν προμηθευτεί και παράλληλα να την ενημερώσουν σχετικά.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τον περί Ορισμένων Πτυχών της Πώλησης Καταναλωτικών Αγαθών και των Συναφών Εγγυήσεων Νόμο, σε περίπτωση αγοράς μη ασφαλούς προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται σε αντικατάσταση του προϊόντος, ώστε το προϊόν να είναι σύμφωνο προς τους όρους της σύμβασης πώλησης.

Αν αυτό δεν είναι εφικτό, τότε ο καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει, δηλαδή να επιστρέψει το προϊόν στον πωλητή και να λάβει πίσω το πλήρες ποσό που πλήρωσε.

Υπενθυμίζεται ότι τα πιο πάνω δικαιώματα ισχύουν για περίοδο 2 ετών από την αρχική παράδοση του προϊόντος στον καταναλωτή και ότι την αποκλειστική ευθύνη έναντι του καταναλωτή έχει πάντα ο τελικός πωλητής. Στην περίπτωση που ο πωλητής αρνείται να ανταποκριθεί στα πιο πάνω δικαιώματα του καταναλωτή, καλείται ο καταναλωτής να υποβάλει γραπτώς το παράπονο του μέσω της ιστοσελίδας της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή (www.consumer.gov.cy).

Ο 12χρονος Κυριάκος έχει όγκο στον εγκέφαλο – Η ιστορία του μας δίνει το μεγαλύτερο μάθημα ζωής

Η ιστορία του μικρού Κυριάκου, του αγοριού που διαγνώσθηκε με όγκο στον εγκέφαλο σε ηλικία μόλις 5 μηνών, συγκινεί  και μας γεμίζει ελπίδα και αισιοδοξία για το μέλλον.

Μπορεί η μοίρα να έδειξε το σκληρό της πρόσωπο στο μικρό αγόρι εκείνος, όμως, δεν τα παράτησε ποτέ και δεν έχει σκοπό να το κάνει. Οι γονείς του μίλησαν στον reporter.com.cy και δεν έκρυψαν το πόσο περήφανοι είναι για το γιο τους.

Διαβάστε την ιστορία μιας πολύ δυνατής οικογένειας

Η λέξη αγωνιστής ζωής, είναι μίκρη για να περιγράψει τον Κυριάκο, το δωδεκάχρονο παιδί το οποίο λίγο μετά τη γέννησή του, άρχισε να δίνει καθημερινές μάχες.

Μαζί και μαθήματα σε όλους εμάς, που θεωρούμε ότι το να έχει κάποιος την υγεία του είναι κάτι δεδομένο, πράγμα το οποίο γνωρίζουμε πολύ καλά ότι δεν ισχύει. Όλα μπορούν να ανατραπούν από τη μια στιγμή στην άλλη. Όπως έγινε και στην περίπτωση του δωδεκάχρονου αγοριού…

Ο Κυριάκος ήρθε στον κόσμο το 2007 και έσφυζε από υγεία. Ο Γαβρίλης και η Έλενα, οι γονείς του, κράτησαν τότε για πρώτη φορά στην αγκαλιά τους τον πρωτότοκό τους, που ήρθε για να συμπληρώσει την ευτυχία τους.

Ωστόσο, πέντε μήνες μετά τη γέννησή του, το μικρό αγγελούδι τους διαγνώσθηκε με όγκο στον εγκέφαλο και εκεί ξεκίνησε ο μεγάλος αγώνας ζωής για τον ίδιο και τους γονείς του, οι οποίοι στέκονται βράχος δίπλα στον γιο τους, αντλώντας όπως εξομολογήθηκε ο πατέρας του, δύναμη από τον ίδιο.

Οι αλλεπάλληλες επεμβάσεις και η τύφλωση

Ο μικρός Κυριάκος δεν έχει περάσει λίγα. Μετά τις αλλεπάλληλες μάχες που έδωσε κόντρα στην αρρώστια και τις επεμβάσεις στις οποίες υποβλήθηκε, έχασε την όρασή του.

Όπως ανέφερε η μητέρα του, στα 2,5 χρόνια ζωής του και έπειτα από σειρά χημειοθεραπειών στις οποίες υποβλήθηκε, το παιδί κινδύνευσε να πεθάνει λόγω εγκεφαλικής αιμορραγίας.

Τότε η οικογένεια μετέβη εσπευσμένα στην Αγγλία, όπου και παρέμεινε για πέντε μήνες. Ο Κυριάκος νοσηλεύθηκε σε εξειδικευμένο ιατρικό κέντρο και υποβαλλόταν συνεχώς σε επεμβάσεις. Δυστυχώς, μετά από μια σοβαρή επέμβαση, κατέστη ανέφικτο να σωθεί το φως του και από τότε ο μικρός τυφλώθηκε.

Όμως, ούτε και η τύφλωση ήταν αρκετή για να τα βάλει κάτω ο Κυριάκος και να παραδοθεί.

Μάλιστα, όπως λέει η Έλενα, ο μικρός περπάτησε για πρώτη φορά στα έξι του χρόνια και αυτό χάρη στο πείσμα και το τσαγανό που ο ίδιος διαθέτει.

Και αυτό κάνει καθημερινά. Πεισμώνει όλο και περισσότερο, έχοντας συνοδοιπόρους και συμπαραστάτες σε αυτό τον συνεχή Γολγοθά τους γονείς του, που τον ακούνε, τον σέβονται και τον στηρίζουν.

Η νέα μάχη και η αισιοδοξία

Δυστυχώς για τον μικρό Κυριάκο και τους γονείς του, τα προβλήματα δεν έχουν τελειώσει ακόμα. Το 12χρονο αγόρι πρέπει να υποβληθεί το συντομότερο δυνατό σε ακόμη μια επέμβαση στο κεφάλι. Και η αγωνία της μάνας και του πατέρα είναι να λάβουν τη σχετική έγκριση του κράτους για τη διενέργεια της εγχείρισης, είτε σε κέντρο του εξωτερικού, είτε ακόμη και στην Κύπρο.

Όπως ανέφεραν οι γονείς, η συγκεκριμένη επέμβαση μπορεί να γίνει και σε ιατρικό κέντρο στην Κύπρο, γεγονός που οι ίδιοι επιθυμούν περισσότερο, καθώς ο θεράπων ιατρός του Κυριάκου θα μπορεί να τον παρακολουθεί ανά πάσα στιγμή.

Πάντως, ούτε ο Κυριάκος, ούτε ο Γαβρίλης, ούτε η Έλενα χάνουν το κουράγιο και την αισιοδοξία τους. Είναι πεπεισμένοι ότι και αυτή η μάχη θα κερδηθεί.

Η αγάπη του για το τραγούδι και η κοινωνικοποίηση

Ο Κυριάκος θέλει και ζει την κάθε στιγμή, κόντρα στα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει. Επιδιώκει τη συναναστροφή και έχοντας τους γονείς του στο πλευρό του, τον βοηθούν να πραγματοποιεί τα όνειρά του.

Μια από τις μεγάλες του αγάπες είναι το τραγούδι. Την περασμένη εβδομάδα, σε φιλανθρωπική εκδήλωση που διοργάνωσε το Κοινοτικό Συμβούλιο Πεντάγυιας μαζί με τον Σύνδεσμο «Κάνε μια Ευχή», ο Κυριάκος βγήκε στη σκηνή, τραγούδησε και απέσπασε το πιο θερμό χειροκρότημα από το κοινό που τον παρακολουθούσε με συγκίνηση και θαυμασμό.

«Ήταν επιθυμία του ίδιου να βγει στη σκηνή και να τραγουδήσει», εξομολογούνται οι γονείς του, πράγματα που έπραξε, κλέβοντας την παράσταση.

Για τον Κυριάκο το να θυμάται στίχους τραγουδιών και να στέκεται όρθιος θεωρείται άθλος. Αν κάποιος σκεφτεί τα όσα έχει περάσει και τα κατάλοιπα που αυτά αφήνουν αντιλαμβάνεται εύκολα το γιατί.

Όπως μας ανέφερε συγκινημένος ο Γαβρίλης, ουδέποτε έκρυψαν το πρόβλημα που είχαν στο σπίτι τους, ουδέποτε ένιωσαν άσχημα για το μωρό τους και ποτέ μα ποτέ δεν έμεινε πίσω. Η ζωή τους όλη είναι ο Κυριάκος και τα δυο μικρότερα αδελφάκια του.

Το τραγούδι για την μητέρα του

Η στιγμή όμως που έκανε τους γονείς και τους δασκάλους του να κλαίνε από ευτυχία και περηφάνια, ήταν πέρυσι στη γιορτή της μητέρας. Μαζί με τις δασκάλες του στη Σχολή Τυφλών που του έγραψαν τραγούδι, μπήκε σε στούντιο ηχογράφησης και τραγούδησε αποκλειστικά και μόνο για τη γυναίκα που τον έφερε στον κόσμο, τη γλυκιά του Έλενα, κάνοντας της έκπληξη σε ειδική γιορτή που ετοίμασαν. “Μας έκανε όλους, από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο να βουρκώσουμε”, ήταν τα λόγια της μαμάς του.

Η φοίτηση και δίψα για μάθηση

Τα προηγούμενα χρόνια ο Κυριάκος φοιτούσε στη Σχολή Τυφλών στη Λευκωσία, πηγαινοερχόμενος καθημερινά από τη Λεμεσό. Από τη νέα σχολική χρονιά θα φοιτά δυο φορές την εβδομάδα στη Σχολή Τυφλών και τις άλλες τρεις σε Δημοτικό Σχολείο.

Ο Κυριάκος, λένε οι γονείς του, θέλει συνεχώς να μαθαίνει καινούργια πράγματα και να συναναστρέφεται με κόσμο και, κυρίως, με παιδιά της ηλικίας του.

Το μήνυμα του Γαβρίλη και της Έλενας

Όταν ρωτάς τους γονείς του Κυριάκου από πού αντλούν αυτή τη δύναμη, η Έλενα λέει πως «αυτό είναι δούναι και λαβείν. Εμείς παίρνουμε δύναμη από τον Κυριάκο και ο Κυριάκος από εμάς».

Και αυτό είναι το επιδιωκόμενο μέσα από αυτό το ρεπορτάζ- αφιέρωμα σε αυτό τον επίγειο άγγελο.

Επιθυμία του Γαβρίλη και της Έλενας είναι να μεταφέρουν το μήνυμα της αποδοχής αυτών των παιδιών στην κοινωνία, τα οποία όπως τονίζουν “δεν είναι ούτε για λύπηση, ούτε για να τίθενται στο περιθώριο”.
 
«Ο γονιός πρέπει να δεχτεί και να αποδεχτεί το πρόβλημα του παιδιού του για να μπορέσει να το βοηθήσει και να το στηρίξει».

Ο Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο «ΕΛΠΙΔΑ» γιόρτασε τα 30 χρόνια προσφοράς στην κοινωνία και τα παιδιά

Μια συγκινητική εκδήλωση που σηματοδοτεί την έναρξη των επετειακών εορτασμών για τη συμπλήρωση των 30 χρόνων από την ίδρυσή του, διοργάνωσε το Σωματείο «ΕΛΠΙΔΑ Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο», παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας κυρίου Προκοπίου Παυλοπούλου, την Πέμπτη 27 Ιουνίου 2019, στο περιστύλιο του Ζάππειου Μεγάρου.

Η Πρώτη Κυρία της Κύπρου, κυρία Άντρη Αναστασιάδη, η σύζυγος του Προέδρου της Δημοκρατίας, κυρία Σίσσυ Παυλοπούλου, η πρώην Γενική Διευθύντρια της UNESCO, κυρία Irina Bokova, εκπρόσωποι όλων των πολιτικών κομμάτων, της Εκκλησίας, του επιχειρηματικού, διπλωματικού, καλλιτεχνικού, επιστημονικού και δημοσιογραφικού κόσμου έδωσαν το «παρών» για να τιμήσουν την «ΕΛΠΙΔΑ» και την Πρόεδρό της κυρία Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη για τα 30 χρόνια προσφοράς τους στην ελληνική κοινωνία.

Τα παιδιά της ΕΛΠΙΔΑΣ έδωσαν το παρών

Την εκδήλωση αλλά και την Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη αγκάλιασαν με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο 30 από τα χιλιάδες αποθεραπευμένα παιδιά της «ΕΛΠΙΔΑΣ» τα οποία ανέβηκαν στη σκηνή κρατώντας 30 φωτεινά μπαλόνια, γεμάτα ελπίδα και φως,  που συμβόλιζαν τα 30 χρόνια της «ΕΛΠΙΔΑΣ» με σκοπό να ευχαριστήσουν την «ΕΛΠΙΔΑ» και την κυρία Βαρδινογιάννη.

Η κυρία Βαρδινογιάννη ανέβηκε συγκινημένη στη σκηνή για να παραλάβει το 30ο μπαλόνι, να τους αγκαλιάσει όλους και να αφήσουν εν τέλει όλοι μαζί τα μπαλόνια στον έναστρο ουρανό.

«Η “ΕΛΠΙΔΑ” δημιούργημα του ελληνικού λαού»

Στην ομιλία της η κυρία Βαρδινογιάννη ευχαρίστησε τους 500 περίπου προσκεκλημένους, καθώς όπως χαρακτηριστικά είπε το έργο της «ΕΛΠΙΔΑΣ» είναι δημιούργημα ολόκληρου του ελληνικού λαού.

«Θυμάμαι κάθε ένα από τα παιδιά της «ΕΛΠΙΔΑΣ» με το μικρό του όνομα, και τη δική του ιστορία. Καθένας τους τόσο ξεχωριστός!  Όλοι μαζί όμως ήταν πάντοτε η δύναμή μας, διδάσκοντάς μας ότι και το αδύνατο μπορεί να γίνει δυνατό.  Άλλωστε, οι περισσότεροι από εσάς εδώ, βιώσατε μαζί μου όλη αυτή την πορεία και αυτό το πετύχαμε όλοι μαζί.  Αυτό που με κάνει να χαμογελώ και δίνει στην καρδιά μου τη μεγαλύτερη ικανοποίηση είναι πως η ΕΛΠΙΔΑ ένωσε τον ελληνικό λαό!  Κι εκεί ταπεινά υποκλίνομαι, στον ανώνυμο Έλληνα, που προσφέρει ακόμα και από το υστέρημά του. Είμαι πραγματικά υπερήφανη να βλέπω ότι κάθε μέρα η ΕΛΠΙΔΑ μεγαλώνει και μεταδίδεται σε κάθε γωνιά τής Ελλάδας», ανέφερε η κυρία Βαρδινογιάννη.

Η Άντρη Αναστασιάδη επίσημη προσκεκλημένη της βραδιάς

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κύριος Προκόπιος Παυλόπουλος μίλησε για το μεγάλο έργο της «ΕΛΠΙΔΑΣ», χαρακτηρίζοντάς το «Κάστρο Ανθρωπισμού και Αλληλεγγύης»: «Εύχομαι -προσωπικώς είμαι βέβαιος- η «ΕΛΠΙΔΑ» ν’ ανοίγει αδιάκοπα νέους, φωτεινούς, δρόμους για την στήριξη του Παιδιού που πάσχει, στην ουσία όμως δρόμους για τον Άνθρωπο και την Ζωή.  Δρόμους που τους έχουμε τόσο περισσότερο ανάγκη, όσο ο Άνθρωπος και η Αλληλεγγύη δοκιμάζονται, δυστυχώς ολοένα και περισσότερο.  Κι ακόμη, εύχομαι η «ΕΛΠΙΔΑ» να εμπνεύσει και άλλους, πολλούς, όχι μόνο προκειμένου να προστεθούν στις τάξεις της αλλά και για ν’ ακολουθήσουν, χτίζοντας το δικό τους «Κάστρο» Ανθρωπισμού και Αλληλεγγύης, το απαράμιλλο παράδειγμά της», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κύριος Παυλόπουλος.

Από την πλευρά της η Πρώτη Κυρία της Κύπρου κυρία Αναστασιάδη τόνισε: «Η ανιδιοτελής άοκνη δράση που ανέπτυξαν διαχρονικά όλοι οι φίλοι του Συλλόγου  παραμένοντας ταγμένοι στον αγώνα της καταπολέμησης των αιματολογικών και ογκολογικών νοσημάτων της παιδικής και εφηβικής ηλικίας, έκανε εκατοντάδες παιδιά να αισθανθούν πως δεν είναι μόνα στη δική τους καθημερινή προσωπική μάχη, δίνοντας τους το θάρρος, τη δύναμη και την ελπίδα προκειμένου να παλέψουν και εν τέλει να καταφέρουν να βγουν νικητές από τη δοκιμασία. 

Επιτρέψτε μου να κάνω μία ιδιαίτερη αναφορά στη Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη.  Στη Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη, με την οποία πέραν της βαθιάς και στενής φιλίας, πρώτα και πάνω από όλα, μας συνδέει το όραμα και ο σκοπός της διπλής Ελπίδας. Αυτής της Ελλάδας και αυτής της Κύπρου. 

Χάρη στην Μαριάννα η οποία χαρακτηρίζεται από έμφυτη ευαισθησία και αλληλεγγύη, αστείρευτα αποθέματα εθελοντισμού, ανθρωπιάς και αγάπης, μέσα από την απόλυτα συνειδητοποιημένη ψυχή τε και σώματι αφιέρωση της ζωής της, τις  προσωπικές και οικονομικές της δεσμεύσεις και προσπάθειες, τα παιδιά με καρκίνο μπορούν πραγματικά να ελπίζουν».

Η Κυβέρνηση εκπροσωπήθηκε από τον Υπουργό Επικρατείας κύριο Αλέκο Φλαμπουράρη ο οποίος στον χαιρετισμό του τόνισε: «Αυτή η προσπάθεια θεωρώ, θεωρούμε ότι όχι μόνο πρέπει να συνεχιστεί αλλά να συνεχιστεί με επιτυχία».

Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κύριος Κυριάκος Μητσοτάκης, έστειλε βιντεοσκοπημένο μήνυμα με ευχές για τα 30 χρόνια της «ΕΛΠΙΔΑΣ» στο οποίο ανέφερε:  «Εδώ και 30 χρόνια, ο Σύλλογος Φίλων παιδιών με καρκίνο «ΕΛΠΙΔΑ» αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα αλληλεγγύης και ανθρωπιάς. Με το σπουδαίο έργο του έχει χαρίσει ζωή, ελπίδα και χαμόγελο σε χιλιάδες παιδιά και έχει αποτελέσει ένα πολύτιμο στήριγμα για τις οικογένειές τους.  Εύχομαι σε όλους τους συντελεστές αυτής της σπουδαίας προσπάθειας, και ειδικά στην κυρία Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη που είναι η ψυχή του Συλλόγου, να συνεχίσουν να προσφέρουν Ελπίδα για πολλά ακόμα χρόνια.  Θα είμαστε δίπλα τους με κάθε τρόπο. Γιατί το αξίζουν. Και γιατί η ζωή ενός και μόνο παιδιού αξίζει κάθε προσπάθεια».

Τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κύριο Ιερώνυμο εκπροσώπησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Θεσπιών κ. Συμεών, ο οποίος ανέγνωσε γραπτό μήνυμα του Αρχιεπισκόπου: «Την παρουσία της «ΕΛΠΙΔΑΣ» αυτά τα τριάντα χρόνια την έχουμε, όλοι μας πιστεύω, αισθανθεί ευεργετική στην πατρίδα μας.  Με την ευκαιρία αυτής της επετείου και των εκδηλώσεων που θα κλιμακωθούν στους επόμενους μήνες, εκφράζουμε τις ειλικρινέστερες ευχές μας και πολλά συγχαρητήρια προς την ερίτιμη κυρία Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη και τους συνεργάτες της.  Θα πρέπει όλοι τους να είναι βέβαιοι ότι ο σπόρος που έσπειραν και το χωράφι που όργωσαν θα δώσει καρπούς στην κοινωνία μας και στις καρδιές των ανθρώπων» ανέφερε μεταξύ άλλων το γραπτό μήνυμα του Αρχιεπισκόπου.

Παρούσα ήταν και η Πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής, κυρία Φώφη Γεννηματά, η οποία στον χαιρετισμό της είπε: «Δείξατε ότι η πρωτοβουλία σας είχε μεγάλη δύναμη.  Γιατί προσφέρατε ζωή, προσφέρατε Ελπίδα και πάρα πολλά χαμόγελα».

Την εκδήλωση χαιρέτισε και η βουλευτής του ΚΚΕ κυρία Λιάνα Κανέλλη: «Λένε ότι 30 χρόνια είναι μια ολόκληρη ζωή. Οι ζωές που σώθηκαν χάρη στην έμπνευση της Μαριάννας είναι πολύ περισσότερες και αγγίζουν τα όρια της αιωνιότητας γιατί δίνουν μια συνέχεια».

Γραπτό χαιρετισμό απέστειλε η Γενική Διευθύντρια της UNESCO κυρία Audrey Azoulay: «Είμαι ευγνώμων στην κυρία Βαρδινογιάννη για την αφοσίωση που επιδεικνύει στα καθήκοντά της τόσο ως Πρέσβυς Καλής Θελήσεως της UNESCO, όσο και ως Πρόεδρος της «ΕΛΠΙΔΑΣ», για όλες τις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει για να σταθεί στο πλευρό των παιδιών με καρκίνο και των οικογενειών τους.  Αυτό το έργο συμβαδίζει απόλυτα με τους σκοπούς της UNESCO για προώθηση της ευημερίας ανδρών και γυναικών, και κυρίως παιδιών, μέσω της αλληλεγγύης».

Παρούσα ήταν η πρώην Γενική Διευθύντρια της UNESCO κυρία Irina Bokova, η οποία τόνισε στον χαιρετισμό της: «Ο Σύλλογος ξεκίνησε σαν μια πραγματική ελπίδα, αλλά πια είναι ένα όνειρο που έχει γίνει αληθινό.  Ένα όνειρο της κυρίας Βαρδινογιάννηα, αλλά και ένα όνειρο για χιλιάδες παιδιά και τις οικογένειες τους, εντός και εκτός Ελλάδας.  Και αυτό αξίζει τον σεβασμό και τον θαυμασμό μας».

Σε αυτή την τόσο ιδιαίτερη ημέρα, ο Σύλλογος αποφάσισε να ανακοινώσει τη συνεργασία του με το Εθνικό Ινστιτούτο Ογκολογίας της Γαλλίας, τιμώντας τον Ίδρυτή του Καθηγητή David Khayat, έναν από τους κορυφαίους ογκολόγους παγκοσμίως.

Τα βραβεία της βραδιάς

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κύριος Προκόπιος Παυλόπουλος απένειμε στον καθηγητή David Khayat την ύψιστη διάκριση του Συλλόγου, το Βραβείο Ανθρωπιστικής Πρωτοπορίας.  Για τον κορυφαίο Γάλλο επιστήμονα και το έργο του μίλησε ο Πρύτανης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου κύριος Μελέτιος Αθανάσιος Δημόπουλος.  Αμέσως μετά ο καθηγητής Khayat πραγματοποίησε την κεντρική ομιλία της βραδιάς με τίτλο «Καρκίνος: Τι έχουμε μάθει;».

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ένα μουσικό κλείσιμο-έκπληξη που ενθουσίασε τους καλεσμένους της βραδιάς.  Ο «Αγγελιοφόρος της ΕΛΠΙΔΑΣ» Σάκης Ρουβάς και ο «Καλλιτέχνης για την ΕΛΠΙΔΑ» Μιχάλης Χατζηγιάννης, συνοδευόμενοι από την παιδική χορωδία «Μανώλης Καλομοίρης», υπό την διεύθυνση του Νίκου Μαλλιάρα, τραγούδησαν για την «ΕΛΠΙΔΑ».

Αμέσως μετά, η ταλαντούχα ερμηνεύτρια Σοφία Μανουσάκη ερμήνευσε το τραγούδι που συνέθεσε ειδικά για τα 30 χρόνια της «ΕΛΠΙΔΑΣ» ο διεθνούς φήμης πιανίστας και συνθέτης Στέφανος Κορκολής, με τίτλο «Αγκαλιάζουμε το μέλλον μαζί» σε στίχους της Ρεβέκκας Ρούσση.  Στο πιάνο ήταν ο Σάββας Ρακιντζάκης, ενώ και την κυρία Μανουσάκη συνόδευε μουσικά η παιδική χορωδία.

Συντονιστής της εκδήλωσης ήταν ο Πρόεδρος της Ένωσης Ιδιοκτητών Ημερήσιων Εφημερίδων Αθηνών, κύριος Νίκος Χατζηνικολάου.

Η απίστευτη ιστορία της πριγκίπισσας Χάγια που εγκατέλειψε τον σύζυγό της – Σεΐχη του Ντουμπάι

Τις τελευταίες ημέρες η είδηση για την πριγκίπισσα Χάγια Μπιντ Αλ Χουσεΐν, σύζυγο του πρωθυπουργού των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Σεΐχη Μοχάμεντ μπιν Ρασίντ αλ Μακτούμ, η οποία εγκατέλειψε το σύζυγό της κάνει τον γύρο του κόσμου.

Συγκεκριμένα, η πριγκίπισσα Χάγια Μπιντ Αλ Χουσεΐν, η έκτη σύζυγος του δισεκατομμυριούχου πρωθυπουργού της κυβέρνησης των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων εγκατέλειψε τον άντρα της λόγω συζυγικής κακοποίησης και δραπετεύοντας νύχτα ζήτησε άσυλο στη Γερμανία.

Μαζί της πήρε τα δυο τους παιδιά, την 11χρονη Τζαλίλα και τον 7χρονο Ζαγέντ και μια βαλίτσα με 50 εκατ. ευρώ, που θα την βοηθήσουν να ξεκινήσει μια νέα ζωή σε ευρωπαϊκό έδαφος.

Ποια είναι η πριγκίπισσα Χάγια

Η 45χρονη πριγκίπισσα – κόρη του αποθανόντα βασιλιά της Ιορδανίας Χουσεΐν και αδερφή του νυν βασιλιά της χώρας, Αμπντάλα – είναι απόφοιτος του πανεπιστημίου της Οξφόρδης με πτυχία Οικονομικών, Πολιτικής και Φιλοσοφίας.

Παντρεύτηκε με τον Μοχάμεντ μπιν Ρασίντ αλ Μακτούμ το 2004 και είναι η δεύτερη σύζυγός του, ενώ λατρεύει την ιππασία και είναι γνωστή για το φιλανθρωπικό της έργο.

Σε παλιότερη συνέντευξή της στο Emirates Woman είχε μιλήσει για τα παιδιά της με πολύ γλυκά λόγια, ενώ εξέφρασε και θαυμασμό στο πρόσωπο του άντρα της.

Τι την έκανε να εγκαταλείψει το σύζυγό της

Το γιατί εγκατέλειψε τον γάμο της δεν είναι ακόμα απολύτως ξεκάθαρο, αλλά είναι γνωστό ότι διέφυγε με προορισμό της τη Γερμανία μαζί με τα δύο παιδιά της και πολλά εκατομμύρια σε μία βαλίτσα.

Συγκεκριμένα, η πριγκίπισσα επέλεξε τη Γερμανία – λέγεται ότι για να δραπετεύσει τη βοήθησε Γερμανός διπλωμάτης – και ζήτησε άσυλο για εκείνη και τα παιδιά της.

Μετά την άφιξή της στη Γερμανία, οι Αρχές της χώρας απέρριψαν πιέσεις του εμίρη συζύγου της να την οδηγήσουν πίσω στη χώρα, ενώ αρνούνται να κάνουν οποιαδήποτε δήλωση στα ΜΜΕ.

Η Ράντα Στέρλινγκ, Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΜΚΟ «Detained in Dubai» για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα σε σχετικές δηλώσεις της αποκάλυψε ότι είχε λάβει αρκετές αναφορές το προηγούμενο διάστημα αναφορικά με την πρόθεση της πριγκίπισσας να εγκαταλείψει το αραβικό κράτος.

«Κάθε φορά που κάποιος κάνει αίτηση για πολιτικό άσυλο, αυτό, προφανώς, συμβαίνει επειδή η ζωή του είναι σε κίνδυνο και επειδή έχει υποστεί σοβαρές παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του. Γνωρίζουμε ήδη ότι πριγκίπισσα Λατίφα, κόρη του Σεΐχη, εγκατέλειψε τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα αναζητώντας άσυλο, καθώς έχει υποστεί κακοποίηση στα χέρια του πατέρα της. Τώρα, φαίνεται, πως και η πριγκίπισσα Χάγια, σύζυγος του Σεΐχη, έχει επίσης εγκαταλείψει τη χώρα και κατέφυγε στη Γερμανία», δήλωσε συγκεκριμένα η Στέρλινγκ.

H σιγή στα κοινωνικά δίκτυα και η τελευταία εμφάνιση

H Χάγια είχε να κάνει δημόσια εμφάνιση από τις 20 Μαΐου ενώ τα social media της, που συνήθως είναι γεμάτα φωτογραφίες από τις φιλανθρωπικές της δράσεις, είναι ανενεργά από τον Φεβρουάριο. Επίσης, δεν παραβρέθηκε στις ιπποδρομίες του Royal Ascot, όπου συνήθιζε να συνοδεύει τον σύζυγό της.

Η εξαφανισμένη κόρη του Σεΐχη

Υπενθυμίζεται πως το 2018, η κόρη του εμίρη του Ντουμπάι, η 33χρονη Λατίφα, αποφάσισε να φύγει από τη βασιλική οικογένεια και να ζητήσει άσυλο καταγγέλλοντας πως την κρατούσαν φυλακισμένη και την βασάνιζαν και έκτοτε αγνοείται.

Η Λατίφα με μία σειρά από βίντεο μίλησε για τα όσα συμβαίνουν στο βασίλειο, σημειώνοντας πως η ζωή της ως πριγκίπισσα είναι απλά μια απάτη, ενώ όχι μόνο δεν εδικαιούτο να έχει διαβατήριο, αλλά βρέθηκε δύο χρόνια στη φυλακή επειδή αποπειράθηκε να φύγει από τη χώρα όταν ήταν έφηβη.

Το ταξίδι της προς την ελευθερία διακόπηκε βίαια καθώς εντοπίστηκε σε ένα σκάφος στον Ινδικό Ωκεανό και επιστράφηκε δια της βίας πίσω στο Ντουμπάι με τους φίλους της να υποστηρίζουν πως την κρατούσαν ναρκωμένη.

Η κόρη του σεΐχη των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Λατίφα, καταγγέλλει τον πατέρα της ότι την βασάνιζε κι γι’ αυτό αποφάσισε να φύγει από τη βασιλική οικογένεια.

Ακούστε στο video όσα λέει

Η αντίδραση του Σεΐχη

Την ίδια ώρα ένα ποίημα με θέμα την προδοσία που φαίνεται πως έγραψε ο Σεΐχης, δημοσιεύθηκε σε προφίλ στο Instagram που συνδέεται με το πρόσωπό του (αλλά δεν επιβεβαιώνεται ότι το ανήρτησε ο ίδιος).

«Εξαπάτησες το πιο σημαντικό πράγμα» αναφέρεται σε αυτό, «σου έδωσα εμπιστοσύνη και χώρο, το μεγαλύτερο λάθος που έκανες ήταν ότι είπες ψέματα».

Ο Σεΐχης έχει έξι συζύγους και περισσότερα από 20 νόμιμα τέκνα, ενώ θεωρείται το πέμπτο πλουσιότερο βασιλικό πρόσωπο στον κόσμο, μιας και το 2008 η περιουσία του υπολογιζόταν σε 18 δις δολάρια ΗΠΑ.

Σοκαριστικό! Γονείς έδεναν με αλυσίδες το παιδί τους για να το… συνετίσουν (εικόνες)

Μία τρομακτική υπόθεση ενδοοικογενειακής βίας αποκαλύφθηκε στην Ουκρανία, όπου η αστυνομία εντόπισε έναν 6χρονο αλυσοδεμένο!

Η αστυνομία έφτασε στο σπίτι του μικρού παιδιού, μετά από καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία, και έβγαλε φωτογραφίες που αποδείκνυαν πως οι γονείς του μικρού αγοριού το κρατούσαν δεμένο με αλυσίδες και το χτυπούσαν.

Η απίστευτη απάντηση των γονέων για τις πράξεις τους

Το 6χρονο αγόρι ήταν δεμένο με αλυσίδες από τη μέση, ενώ σημάδια κακοποίησης και ξυλοδαρμού ήταν εμφανή στο σώμα του.

Σε ερώτηση της αστυνομίας για το γιατί είχαν δέσει το παιδί, οι γονείς παραδέχθηκε πως «ήταν άτακτος».

«Τον δένουμε γιατί δεν κάνει αυτά που του ζητάμε και κάνει ζημιές», είπε ο πατέρας σε τοπικά μέσα ενημέρωσης, σύμφωνα με την Sun.

Η οικογένεια του 6χρονου, μάλιστα, θεωρούσε απολύτως φυσιολογική την τιμωρία που του επέβαλαν!

Δείτε πώς τιμωρούσαν οι γονείς το παιδί τους