Γιατί οι σχεδιαστές μόδας δεν χρησιμοποιούν πια logos;

Τα νεότερα στον χώρο της μόδας θέλουν τα μεγάλα logos στις επώνυμες τσάντες να εξαφανίζονται! Πλεόν, οι τσάντες από επώνυμους οίκους μόδας δεν θα αναγνωρίζονται από τα μεγάλα logos και σχέδια, αλλά από την λιτή τους εμφάνιση!

Η νέα μόδα θέλει τις τσάντες να είναι επώνυμες, ακριβές και σπάνιες, αλλά να μην το επιδεικνύουν και μόνο οι πιο μυημένοι να μπορούν να τις αναγνωρίσουν. Σύμφωνα με έκθεση της NPD, εταιρίας που μελετά τον προσανατολισμό της αγοράς και τη στρατηγική των επιχειρήσεων, μία στις τρεις λεγόμενες statement τσάντες που αγοράστηκαν πέρυσι στις ΗΠΑ είχε απολύτως διακριτικό σχέδιο και δεν έφερε καν εμφανές το λογότυπο της μάρκας.

logo3-630x315

Πλέον, φανατικοί της νέας τάσης αποδεικνύονται οι άνω των 50 ετών με το 40% των αγορών τους να είναι τσάντες χωρίς λογότυπο. Από την άλλη, η γενιά των 20 και των 30 φαίνεται πως είναι πιο «άμαθη» στα νέα δεδομένα. Ωστόσο χάρη στο Instagram και τις fashion bloggers σε συνδυασμό με την διαφήμιση τέτοιων τσαντών, έχουν αρχίσει να ακολουθούν την νέα τάση, με τις αντίστοιχες αγορές τους να έχουν παρουσιάσει αύξηση κατά 8%.

Βέβαια, η τάση αυτή έρχεται σε αντίθεση με την μόδα που θέλει τα έντονα και μεγάλα logos να υπάρχουν ακόμα και στα μπουφάν μας! Σήμερα, brands όπως Moschino και Anya Hindmarch δανείζονται το ένα μετά το άλλο λογότυπα από την ποπ αρτ τα οποία μετατρέπουν σε προϊόντα προς πώληση.

logo1-630x354

Όμως, όπως σε κάθε τάση, έτσι κι εδώ, υπάρχουν και τα ψιλά γράμματα, που λένε το μυστικό είναι να κρατάς την σωστή τσάντα χωρίς λογότυπο- όχι απλώς μια οποιαδήποτε παλιά τσάντα- και πάντα στο δεξί χέρι.