Αγχωμένο παιδί: Πώς θα το βοηθήσετε να χαλαρώσει σύμφωνα με την ειδικό

Είναι ευρύτατα γνωστό, ότι η παιδική ηλικία αποτελεί την σημαντικότερη περίοδο ανάπτυξης του ανθρώπου, γιατί σε αυτήν τα παιδιά μπορούν να υιοθετήσουν συνήθειες που θα τους συνοδεύουν μια ζωή.

Όπως αναφέρει η ψυχολόγος – ψυχοθεραπεύτρια, Μύρια Μουρίδου Μαραγκού, κάποια παιδιά παρουσιάζουν πιο εύκολα ανησυχίες και άγχος απ’ ότι κάποια άλλα, κυρίως όταν έχουν να αντιμετωπίσουν καινούργιες καταστάσεις στη ζωή τους, οι οποίες αποτελούν πρόκληση ή τα αναστατώνουν.

Είναι σημαντικό ο άνθρωπος να γνωρίζει από μικρή ηλικία πως να διαχειρίζεται το άγχος του για να μπορεί να είναι πιο λειτουργικός και ήρεμος.

Καλό θα είναι οι γονείς να διδάξουν κάποιες όμορφες ασκήσεις χαλάρωσης, καθώς έτσι να βοηθήσουν τα παιδιά να μειώσουν το επίπεδο του στρες.

Βοηθητικές ασκήσεις χαλάρωσης μπορεί να είναι:

  • Ο διαλογισμός
  • Οι βαθιές εισπνοές – αργές εκπνοές
  • Η επικέντρωση στις αισθήσεις μας
  • Το δυνατό γέλιο
  • Η μουσική
  • Το παιχνίδι με το ζωάκι μας
  • Οι ζωγραφιές

Μάλιστα, η κα Μαραγκού έχει σχεδιάσει μία καρτέλα αυτοβοήθειας για το παιδί, όπου κάθε γονιός μπορεί να την εκτυπώσει και να την αναρτήσει στο δωμάτιο του παιδιού του, προκειμένου να τη συμβουλεύετε, όταν θα έχει ανάγκη να χαλαρώσει!

Πόσο μάλλον τώρα που η περίοδος του κορωνοϊού έχει επιδεινώσει το άγχος στη ζωή μας και στη ζωή των παιδιών, η καρτελίτσα αυτή θα είναι πολύ πολύ χρήσιμη!