Άρθρα

10 υπέροχες ιδέες για εμφανίσεις γεμάτες στυλ τις μέρες του Αυγούστου

Το τέλος της αγαπημένης εποχής των περισσοτέρων είναι κοντά και αν δεν έχετε καταφέρει να νιώσετε ακόμα «καλοκαίρι», τα παρακάτω outfits θα σας δώσουν μια ανάσα δροσιάς και θερινής αύρας.

Συνδυασμοί γεμάτοι στυλ, χρώμα και αέρινη διάθεση που προσδίδουν στην εμφάνισή σας μια καλοκαιρινή, αυγουστιάτικη νότα.

Το φλοράλ, maxi φόρεμα

Το καλοκαίρι είναι κατεξοχήν η εποχή του φλοράλ μοτίβου και των maxi φορεμάτων. Επιλέξτε ένα σε έντονους χρωματισμούς, συνδυάστε το με μια it τσάντα και ιδιαίτερα παπούτσια και… αφήστε το καλοκαίρι να σας πλημμυρίσει. Φυσικά, επειδή μαμάδες είμαστε και δεν είναι πάντα εύκολο να κυκλοφορούμε με ψηλοτάκουνα, τα μακριά φορέματα συνδυάζονται πολύ εύκολα και με αθλητικά παπούτσια ή σανδάλια.

Λευκό: Το χρώμα της εποχής

Αγαπάμε το λευκό, ιδιαιτέρως το καλοκαίρι. Τολμήστε το total white look ή συνδυάστε το λευκό παντελόνι σας με ένα μπλουζάκι σε παρόμοιες αποχρώσεις και ρομαντικό σχέδιο και συνοδεύστε το outfit σας με άνετες εσπαντρίγιες.

Οι φθινοπωρινοί συνδυασμοί

Ποιος είπε ότι δεν μπορείτε να φορέσετε το καλοκαίρι φθινοπωρινά χρώματα; Το μουσταρδί, το μπορντώ, το σκούρο ροζ, όλα θυμίζουν πιο κρύους μήνες, αλλά αν συνδυαστούν σωστά γίνονται αμέσως το πιο in καλοκαιρινό ντύσιμο.

Το μαύρο παραμένει κλασικό και το καλοκαίρι

Πολλές γυναίκες προτιμούν τα μαύρα outfits ακόμα και τους καλοκαιρινούς μήνες. Αν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία, συνδυάστε το σκουρόχρωμο ντύσιμό σας με ένα φλοράλ κιμονό για να… σπάσετε τη μαυρίλα!

Άνετες, ολόσωμες φόρμες

Μπορούν να φορεθούν από το πρωί ως το βράδυ, ενώ ακόμα και σε επίσημες εκδηλώσεις ή περιστάσεις κλέβουν τις εντυπώσεις. Συνδυάστε την ολόσωμη φόρμα σας με σανδάλια ή sneakers για ένα άνετο look μέσα στην ημέρα ή με τα ψηλοτάκουνα πέδιλά σας για μια εντυπωσιακή βραδινή εμφάνιση.

Το edgy animal print

Πολλές γυναίκες «φοβούνται» το animal print, λόγω του έντονου χαρακτήρα του. Αν το προτιμήσετε συνδυάστε το με ένα μαύρο μπλουζάκι και δερμάτινα, ίσια σανδάλια για να αποφύγετε μια πολύ «φορτωμένη» εμφάνιση, που ίσως δεν ταιριάζει στον μινιμαλιστικό χαρακτήρα του καλοκαιριού.

Έντονα, φλούο χρώματα

Και μιας και μιλάμε για edgy looks, ας γνωρίσουμε άλλη μία τάση αυτής της σεζόν που είναι τα έντονα, φωσφορίζοντα χρώματα. Είτε πρόκειται για το μανικιούρ σας είτε για τα ρούχα σας τα έντονα χρώματα είναι στη μόδα και εσείς μπορείτε να τα δοκιμάσετε στα φορέματά σας, τα αξεσουάρ ακόμα και στα παπούτσια σας!

Τα retro μπλουζάκια σας

Θυμάστε εκείνα τα T-shirts που φορούσαμε τα καλοκαίρια και απεικόνιζαν παραλίες, ηλιοβασιλέματα ακόμα και αγαπημένους καλλιτέχνες; Βγάλτε τα από τα συρτάρια και τις ντουλάπες σας, συνδυάστε με φούστες, παντελόνια, σαλοπέτες, φόρμες και κερδίστε τις εντυπώσεις ως μια πολύ μοδάτη μαμά.

Η δαντέλα ταιριάζει στο καλοκαίρι

Αν έχετε βαρεθεί τα απλά, λευκά μπλουζάκια, δοκιμάστε ένα φτιαγμένο από δαντέλα. Μπορείτε να το συνδυάσετε με τις φούστες, τις βερμούδες ή τα παντελόνια σας. Ο ιδιαίτερος χαρακτήρας του προσδίδει στυλ στην εμφάνισή σας, ενώ μπορεί να φορεθεί από το πρωί ως και το βράδυ!

Η απλότητα πάντα κερδίζει

Και επειδή καλοκαίρι έχουμε, να θυμάστε ότι το απλό είναι πάντα το πιο σικάτο. Φορέστε το αγαπημένο σας τζιν με ένα ριγέ μπλουζάκι και θαμπώστε τους πάντες με το καλύτερο αξεσουάρ κάθε ανθρώπου, το χαμόγελό σας!

Ο υπέροχος τρόπος που σκέφτηκε μία μαμά για να εμψυχώνει παιδιά με προβλήματα ακοής

Όλοι ξέρουμε πως τα παιδιά είναι πολύ ευαίσθητα και χρειάζονται την αποδοχή και την ενθάρρυνσή μας για να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και δυνατή ψυχολογία.

Όταν, μάλιστα, ένα παιδί αντιμετωπίζει κάποια δυσκολία, όπως είναι τα προβλήματα ακοής, τότε η προσπάθειά μας για ενίσχυση της πίστης στον εαυτό του πρέπει να γίνει εντονότερη.

Μία μαμά -της οποίας ο 4χρονος γιος δυσκολεύεται να ακούσει καλά- επιθυμώντας να ενισχύσει την αυτοπεποίθησή του σκέφτηκε να δώσει στα ακουστικά του παιδιού της μια νέα πνοή!

Τα μοναδικά ακουστικά βαρηκοΐας

Ο μικρός Freddie, γιος της Sarah Ivermee, αντιμετωπίζει προβλήματα ακοής και από τα δύο αυτάκια του και αναγκάζεται να φορά καθημερινά ακουστικά. Η μητέρα του, θέλησε να βελτιώσει την εμφάνιση των ακουστικών του γιου της, έτσι ώστε ούτε εκείνος ούτε και άλλα παιδιά που αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα να νιώθουν άβολα για το “ξεχωριστό αξεσουάρ” τους.

Έτσι, το 2014, η Sarah Ivermee, δημιούργησε τη Lugs, μια εταιρεία η οποία πουλά custom-made ακουστικά βαρηκοΐας για παιδιά.

Τα σχέδια των ακουστικών ποικίλλουν ανάλογα με το θέλει κάθε παιδί και μπορεί να είναι από λουλούδια μέχρι διάσημες φιγούρες ηρώων.

«Νιώθω πολύ χαρούμενη κάθε φορά που λαμβάνω ένα ευχαριστήριο e-mail με φωτογραφίες χαρούμενων παιδιών  που φορούν τα Lugs ακουστικά τους», σημειώνει η Sarah Ivermee σε κείμενό της σε γνωστό blog.

Φυσικά, ο γιος της είναι ο πιο τυχερός, αφού μπορεί και δοκιμάζει όλα τα νέα σχέδια, ενώ μπορεί να φορέσει πρώτος όποιο εκείνος θελήσει.

Δείτε φωτογραφίες με τα απίστευτα σχέδια ακουστικών για παιδιά

με πληροφορίες από mymodernmet.com

 

Το 2ο beach πάρτι για σκύλους είναι γεγονός – Πού θα χαρείτε με τα παιδιά και τα σκυλάκια σας το καλοκαίρι

Αγαπούν τα παιδιά αλλά και εσείς τα σκυλάκια, τις παραλίες και τα πάρτι; Τότε δεν έχετε παρά να παρευρεθείτε στο 2ο πάρτι για τους σκύλους και τους φίλους τους στην παραλία Ποταμόσια.

Αυτό το beach party διαφέρει από όλα τα υπόλοιπα, αφού είναι αφιερωμένο αποκλειστικά στα αγαπημένα μας σκυλάκια.

Πρόκειται για το δεύτερο beach party για σκυλιά και φίλους που διοργανώνεται από τον Δήμο Παραλιμνίου και τον Κυπριακό Οργανισμό Bartenders, μετά την επιτυχία του πρώτου που διοργανώθηκε πέρσι τον Αύγουστο.

Οι Κύπριοι Bartenders θα φτιάχνουν εκεί ξεχωριστά κοκτέιλ. Φυσικά, η εκδήλωση είναι φιλική προς τα παιδιά, τα οποία θα μπορούν να παίξουν ανέμελα με τους τετράποδους φίλους τους σε μια πανέμορφη παραλία.

H διοργάνωση έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα και τα έσοδα θα προσφερθούν για την προστασία των ζώων.

Το πάρτυ θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 7 Αυγούστου στις 18.00 στην παραλία των σκύλων Ποταμοσιά στην περιοχής Κάπαρης.

Είσοδος 5 ευρώ για ενήλικες, 3 ευρώ για παιδιά. 

«Η μήτρα μου η φόνισσα»: Το κείμενο – καταπέλτης που απαντά στα όσα είπε ο Μητροπολίτης Μόρφου

Οι δηλώσεις του Μητροπολίτη Μόρφου, λίγες μέρες νωρίτερα για τις επιλογές της μητέρας και την εξέλιξη του παιδιού της είχαν προκαλέσει έντονες αντιδράσεις.

Η ακτιβίστρια, Θέα Νικολάου, επιθυμώντας να απαντήσει στα όσα είπε ο Μητροπολίτης, έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook ένα κείμενο στο οποίο περιγράφει πώς ένιωσε όταν έχασε το αγέννητο μωράκι της και άκουσε από την Εκκλησία ότι αυτό συνέβη επειδή εκείνη είχε… αμαρτήσει!

Διαβάστε το συγκλονιστικό κείμενό της με τίτλο “Η μήτρα μου… η φόνισσα”

Προσπάθησα να κρατηθώ και να μην τοποθετηθώ δημόσια για τις δηλώσεις του Μητροπολίτη Μόρφου, αλλά μου ήταν αδύνατον! 

Ανάβλυσε από τη θύμησή μου, 13 χρόνια πριν, όταν τερματίστηκε άδοξα η εγκυμοσύνη μου στον 3ο μήνα της κύησης. Το ‘θελα πολύ αυτό το παιδί, λατρεύω τα παιδιά και δεν θα μπορούσα να φανταστώ ποτέ τη ζωή μου χωρίς αυτά. Θυμάμαι πως έγινε η καρδιά μου θρύψαλα μόλις μου ανακοίνωσαν ότι το έμβρυο είναι νεκρό, πως λύγισαν τα γόνατα μου όταν αντίκρισα στην οθόνη το μωρό μου ως μια άμορφη μάζα, πως έσβησαν όλα τα όνειρα που έκανα όταν επιτέλους θα το έπαιρνα στην αγκαλιά μου.

Κατά την ανάρρωση μού πρότειναν να πάω για εξομολόγηση, ήταν φυσικά και η τελευταία.

«Η μήτρα σου έχει σκοτώσει το μωρό και για να φύγει αμαρτία από πάνω σου να ακολουθήσεις νηστεία»… Καταπέλτης τα λόγια του κληρικού!

Πώς γίνεται να με κατηγορείς για Φόνισσα; Ακόμα κλαίω αυτό το παιδί κι ας μην το κράτησα ποτέ στην αγκαλιά μου.

Θα ‘θελα να ‘ξερα…. Υπηρετείτε τη Χριστιανοσύνη και το Θεό της Αγάπης ή το Μισογυνισμό;

Δημιουργήσατε μια «χριστιανική δήθεν κοινωνία με θύμα τη γυναίκα. Τη γυναίκα που δεν έχει δικαίωμα στον έρωτα, δεν έχει δικαίωμα στην ηδονή, που δεν έχει έλεγχο στο σώμα της. Που αν απολαμβάνει το σεξ, θα πληρώσει το τίμημα το παιδί, που αν χάσει το παιδί της φταίει η «φόνισσα» μήτρα της, που αν χάσει την παρθενιά της πριν το γάμο θα διαλύσει την κοινωνία, που αν βιαστεί φταίει γιατί προκαλούσε, που αν θέλει να σπάσει τα δεσμά του γάμου είναι ανήθικη.

Πανιερώτατε και Άγιοι Πατέρες… άστε τη γυναίκα ελεύθερη, σταματάτε να της φορτώνετε τα πάντα, απλά για να την έχετε με το κεφάλι χαμηλά!

Πιστεύω στον Θεό της Αγάπης, στον Θεό της Συγχώρεσης, στον Θεό που έχει κάτω από τη σκέπη που όλους τους ανθρώπους, άντρες, γυναίκες, ομοφυλόφιλους, ετερόφυλους, άσπρους ή μαύρους. Στον Θεό που θέλει τους ανθρώπους χαρούμενους με τις δικές τους επιλογές.

Τον δικό σας τον Θεό, δεν τον θέλω! Δεν πιστεύω στον Θεό Τιμωρό, που σκορπά μίσος και φόβο για να ελέγχει το μυαλό των ανθρώπων που τον ακολουθούν.

Δεν προσεύχομαι συχνά, αλλά όταν το κάνω… προσεύχομαι και για εσάς και τους όμοιούς σας, που έχετε μαυρίσει τη ψυχή σας με ρατσισμό, μίσος και δηλητήριο.

Προσεύχομαι…. γιατί σας λυπάμαι!

Θέα Νικολάου

Ακτιβίστρια”

Δείτε την ανάρτησή της

Η μήτρα μου … Η "φονισσα" Προσπάθησα να κρατηθώ και να μην τοποθετηθώ δημόσια για τις δηλώσεις του Μητροπολίτη…

Gepostet von Θέα Νικολάου am Donnerstag, 1. August 2019

Διαβάστε ακόμα

Δεκαπενταύγουστος και νηστεία ενόψει και ο Μητροπολίτης Μόρφου προτιμά να σιωπήσει – Θα στείλει επιστολές

Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος: «Έχουμε τόσες εκτρώσεις και μαραζώνουμε για τα παιδάκια που σκότωσε ο “Ορέστης”»

Αρχιεπίσκοπος Κύπρου για Μητροπολίτη Μόρφου: “Δεν με εκφράζουν οι απόψεις του”

Τι συμβαίνει φέτος στην Κύπρο και πολλές περιοχές έχουν γεμίσει τρωκτικά;

Ανεξέλεγκτη τείνει να γίνει η κατάσταση με τα τρωκτικά σε πολλές περιοχές του νησιού. Φέτος, αυξήθηκαν κατά πολύ λόγω των βροχών του Ιουλίου και οι πολίτες έχουν ήδη αρχίσει να δυσανασχετούν και να διαμαρτύρονται.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν δήμοι οι οποίοι έχουν ήδη υπερβεί το κονδύλι που είχαν στη διάθεσή τους για το συγκεκριμένο θέμα και δεν είναι σε θέση να κάνουν τίποτα παραπάνω.

Οι Δήμοι καθ’ όλα υπεύθυνοι για την αντιμετώπιση του προβλήματος

Η καταπολέμηση των τρωκτικών εμπίπτει μόνο στην ευθύνη των δήμων. Το Τμήμα Γεωργίας, μάλιστα, παρέχει μόνο τα φάρμακα ενώ οι Υγειονομικές Υπηρεσίες ασχολούνται μόνο με την καταπολέμηση των κουνουπιών.

Ο Διευθυντής των Υγειονομικών Υπηρεσιών, κος. Αλβέρτος Καρής, δήλωσε ότι: «Η Υπηρεσία μας είναι για τα έντομα που μεταδίδουν ασθένειες, όπως είναι τα κουνούπια και τα καταπολεμούμε από την δεκαετία του ΄40 και ΄50 μέχρι σήμερα, αλλά επικράτησε λόγω της φύσης της εργασίας να θεωρούνται οι εργάτες μας ότι μπορούν να επεμβαίνουν και σε θέματα καταπολέμησης τρωκτικών».

Για τα κουνούπια, σημείωσε ότι το πρόγραμμα εφαρμόζεται καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου: «Εφαρμόζουμε πρόγραμμα καταπολέμησης κουνουπιών με 140 μόνιμους εργάτες, οι οποίοι έχουν χαρτογραφήσει ολόκληρη την Κύπρο, περιοχές όπου υπάρχουν στάσιμα νερά και κάνουν δεκαπενθήμερα προγράμματα υπό την επιτήρηση των υγειονομικών επιθεωρητών και καταπολεμούμε τα κουνούπια».

Γιατί είναι αυξημένος ο αριθμός τρωκτικών και εντόμων φέτος

Φέτος, είπε, είναι όλα αυξημένα λόγω της πολυομβρίας. Δημιουργήθηκαν, σημείωσε, πάρα πολλές εστίες κουνουπιών και ζητήσαμε και την βοήθεια του κόσμου, δηλαδή να λαμβάνει μέτρα στο στάδιο της οικίας ή της γειτονιάς κι όπου έχει δοχεία που μένει νερό στάσιμο να τα κενώνει έτσι ώστε να μην εκκολάπτονται κουνούπια.

«Ο ρόλος μας είναι μόνο στους δημόσιους χώρους δηλαδή ποταμούς, ρυάκια, λίμνες. Βάζουμε ένα σκεύασμα που είναι φιλικό προς το περιβάλλον, το οποίο στοχεύει μόνο τα κουνούπια στο υδρόβιο στάδιο ώστε να εμποδίσουμε την εκκόλαψη τους».  

Οι Υγειονομικές Υπηρεσίες διανέμουν το “δόλωμα”

Ο Λειτουργός των Υγειονομικών Υπηρεσιών, κος. Μάριος Βιολάρης, σημείωσε ότι το Τμήμα Γεωργίας είναι η αρμόδια αρχή που έχει την ευθύνη να παράγει το ποντικοδόλωμα (σιταράκι) και να το διανέμει στους δήμους που το τοποθετούν στις περιοχές τους.

«Εμείς παίρνουμε κάποιες ποσότητες, όχι ιδιαίτερα μεγάλες, τις οποίες σε συνεργασία με τις τοπικές αρχές τοποθετούμε», διευκρίνισε.

Ο Αντιπρόεδρος της Ένωσης Δήμων, κος. Δώρος Αντωνίου, περιορίστηκε να πει ότι «ο κάθε δήμος λειτουργεί αυτόνομα, έχει την δική του πολιτική και με διάφορα μέτρα προσπαθεί να καταπολεμήσει τα τρωκτικά ανάλογα με τις δικές του ανάγκες».

Από την πλευρά του, ο Αναπληρωτής Γραμματέας της Ένωσης Δήμων, κος. Χρίστος Χατζηγιάγκου, είπε ότι «οι Υγειονομικές Υπηρεσίες των δήμων κάνουν διάφορες ενέργειες για την καταπολέμηση των τρωκτικών».

Οι κινήσεις για την καταπολέμησή τους έχουν ήδη γίνει

Ο Α’ Λειτουργός Γεωργίας, κος. Μάκης Αντωνιάδης σε δηλώσεις του ανέφερε ότι το Τμήμα Γεωργίας μέσα στο πλαίσιο εφαρμογής του σχεδίου καταπολέμησης της ποντίκας παρέχει προστασία στις γεωργοκτηνοτροφικές περιοχές και μέσα από αυτό το πρόγραμμα γίνονται, σε συνεργασία με άλλες κυβερνητικές υπηρεσίες, ετήσιες οργανωμένες εκστρατείες καταπολέμησης της ποντίκας με συνολική ετήσια δαπάνη 154 χιλιάδες ευρώ.

Πέραν από το σχέδιο αυτό, σημείωσε, γίνεται μια προσπάθεια βιολογικής καταπολέμησης της ποντίκας με τοποθέτηση τεχνητών φωλιών ανθρωποπουλιού σε περιοχές όπου υπάρχουν ενδείξεις ύπαρξης του τρωκτικού.

«Στις αστικές περιοχές την ευθύνη καταπολέμησης της ποντίκας έχει η Τοπική Αυτοδιοίκηση, όπου το Τμήμα Γεωργίας μετά από αίτημα, τους προμηθεύει ποντικοφάρμακο σε επιδοτούμενη τιμή», τόνισε επίσης.

Ο Υπεύθυνος Υγειονομείου του δήμου Λευκωσίας, κος. Μιχάλης Λαγός, υποστήριξε ότι «η κατάσταση στη Λευκωσία είναι υπό πλήρη έλεγχο».  

«Υπάρχει το συνεργείο, το οποίο επιλαμβάνεται θέματα με υγειονομικούς ψεκασμούς για καταπολέμηση της ποντίκας. Οι αριθμοί που βλέπουμε σε ημερήσια βάση δεν δείχνουν και τόση κατακόρυφη αύξηση. Ενδεχομένως αυτό να συμβαίνει στις αγροτικές περιοχές. Τα μέτρα που έχουμε ήδη λάβει και έχουν βοηθήσει ούτως ώστε να μην έχουμε και τόση μεγάλη αύξηση είναι ότι έγκαιρα έχουμε προβεί στον καθαρισμό των κενών οικοπέδων, υπάρχει συνεχής παρακολούθηση, υπάρχει συνεργείο το οποίο τοποθετεί δολώματα για τους ποντικούς κατά μήκος της νεκρής ζώνης και σε οποιαδήποτε ακατοίκητα υποστατικά. Επίσης υπάρχει και το συμβούλιο αποχετεύσεως Λευκωσίας, το οποίο κι αυτό καταπολεμά τους ποντικούς μέσα στο αποχετευτικό σύστημα».

Υπέδειξε, τέλος, ότι το κάθε νοικοκυριό πρέπει να τηρεί κάποιες βασικές αρχές ούτως ώστε να αποτρέπει τον πολλαπλασιασμό των ποντικών.

 

 

Απίστευτη καταγγελία από τον Δήμαρχο Γερμασόγειας: «Σκάφος μολύνει τη θάλασσα και οι αρχές αδιαφορούν!»

Με τους ειδικούς να κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την περιβαλλοντική καταστροφή που έχει υποστεί το περιβάλλον, η είδηση που θέλει ένα σκάφος να μολύνει τα παράλια της Λεμεσού προκαλεί έντονο προβληματισμό και σκέψεις.

Η καταγγελία του Δημάρχου

Την είδηση έκανε γνωστή ο Δήμαρχος Γερμασόγειας, της επαρχίας Λεμεσού, πριν περίπου μία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο κος. Κυριάκος Ξύδιας, αντιλήφθηκε ρύπανση της θαλάσσιας περιοχής της μαρίνας από συγκεκριμένο σκάφος, το οποίο, μάλιστα, εντόπισε μέσω του σήματος GPS. Συγκεκριμένα, ο κ. Ξυδιάς ενώ βρισκόταν στα ανοιχτά με σκάφος θαλάσσιων σπορ παρατήρησε μεγάλη καφέ κηλίδα στο νερό και σκουπίδια μαζεμένα γύρω της. Το σκάφος πιθανόν να ξεκίνησε από τη Μαρίνα Λεμεσού.

Άμεσα ενημέρωσε την ιδιωτική εταιρεία που αναλαμβάνει τον καθαρισμό της θάλασσας, στο πλαίσιο συνεργασίας των Δήμων Λεμεσού, Γερμασόγειας και Αγίου Τύχωνος.

Ενημέρωσε, επίσης, το Υφυπουργείο Ναυτιλίας, στο οποίο δόθηκαν στοιχεία και από την ιδιωτική εταιρεία VTS που παρεμβαίνει και καθαρίζει το παραλιακό μέτωπο από τη ρύπανση.

Ο Δήμαρχος Γερμασόγειας δημοσιοποίησε το περιστατικό, εκφράζοντας, ακόμη, την άποψη ότι πρέπει άμεσα να βρεθεί μηχανισμός για να ελέγχονται τα σκάφη πριν αποχωρήσουν από τη Μαρίνα ή το Λιμάνι της Λεμεσού.

Η αδιαφορία των αρμόδιων αρχών

Μια εβδομάδα μετά την καταγγελία, ο δήμαρχος επικοινώνησε με ανώτερό λειτουργό του Υφυπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας για να ενημερωθεί για τις ενέργειες στις οποίες έχει προβεί η υπηρεσία μετά την καταγγελία του και να λάβει την αφοπλιστική απάντηση ότι ουσιαστικά «τα χέρια μας είναι δεμένα και ότι ο ρυπαίνων μπορεί να καταγγελθεί μόνο όταν πιαστεί επ’ αυτοφώρω».

Μάλιστα, ο ανώτερoς λειτουργός πρόταξε ως παράδειγμα την περίπτωση κάποιου άλλου ρυπαίνοντα, ο οποίος αρνήθηκε να πληρώσει εξώδικό για ρύπανση της θάλασσας και όταν η υπόθεση έφτασε στο δικαστήριο, αυτό τον δικαίωσε.

Όψη της παραλίας στο Δήμο Γερμασόγειας

Το κατηγορώ του Δημάρχου

Ο κος. Ξύδιας, μιλώντας στον «Πολίτη», θέτει ένα σοβαρό ερώτημα: «Αφού οι νόμοι είναι αναποτελεσματικοί και αυτό διαπιστώνεται από τις αρμόδιες υπηρεσίες, γιατί δεν ζητούν την τροποποίησή τους;»

Παράλληλα, εξαπολύει δριμύ κατηγορώ κατά παντός υπευθύνου και συγκάλεσε για σήμερα, Τρίτη 6 Αυγούστου, διάσκεψη Τύπου για να καταγγείλει την αδράνεια που διαπιστώνεται, για την επίλυση του προβλήματος της θαλάσσιας ρύπανσης.

Τέλος, υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Απρίλιο συγκλήθηκε σύσκεψη για την έγκαιρη αντιμετώπιση περιστατικών θαλάσσιας ρύπανσης κατά τη φετινή χρονιά στο δημοτικό μέγαρο Λεμεσού με τη συμμετοχή της Αρχής Λιμένων, του Τμήματος Περιβάλλοντος, του Τμήματος Αλιείας, του Υφυπουργείου Τουρισμού, του Υφυπουργείου Ναυτιλίας και του Κρατικού Χημείου, με όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες να διαβεβαιώνουν ότι λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

Θρίλερ με την εξαφάνιση 34χρονης αστροφυσικού στην Ικαρία – Η στενή σχέση της με την Κύπρο (φωτογραφίες)

Μεγάλη κινητοποιήση έχει ξεκινήσει από εχθές για τον εντοπισμό της 34χρονης Αγγλοκύπριας, Natalie Χριστοφόρου, τα ίχνη της οποία χάθηκαν τη Δευτέρα, 5 Αυγούστου στην Ικαρία.

Η 35χρονη βρισκόταν στο νησί του Αιγαίου για διακοπές με τον 38χρονο Κύπριο σύντροφό της και επρόκειτο να επιστρέψει στη Λευκωσία τη Δευτέρα.

Ωστόσο, όπως δηλώνει ο σύντροφός της η τελευταία τους επικοινωνία ήταν το πρωί της Δευτέρας όταν στο τηλέφωνο του είπε ότι έχει πάει για τρέξιμο στην περιοχή Κεραμέ Αγίου Κηρύκου.

Έκτοτε η τύχη της αγνοείται και το κινητό της είναι κλειστό.

Την ψάχνουν και μέσω social media

Εκτός από την μεγάλη επιχείρηση που στήθηκε από τις Ελληνικές Αρχές για τον εντοπισμό της, κινητοποιήθηκαν και πρόσωπα του οικογενειακού και φιλικού της περιβάλλοντος, μέσω διαδικτύου.

Συγκεκριμένα, φιλικά πρόσωπα της Natalie, έχουν δημοσιεύσει σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης τη φωτογραφία της, αναφέροντας την εξαφάνιση της. Ζητούν κάθε πληροφορία που μπορεί να είναι χρήσιμη για τον εντοπισμό της.

Η φωτογραφία της κάνει ήδη τον γύρο του διαδικτύου με έκκληση για βοήθεια και σχετικές πληροφορίες για το που μπορεί να αποταθεί κανείς εάν έχει οποιοδήποτε στοιχείο.

«Ο σύντροφός της τα έχει χαμένα»

Ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου που διέμενε το ζευγάρι από την Κύπρο σε δηλώσεις του στο newsit.gr είπε πως ο 38χρονος Κύπρος παραμένει στο σημείο και βοηθά στις έρευνες, αλλά δεν μιλά σε κανέναν.

«Ο σύντροφός της βρίσκεται εδώ και βοηθά στις έρευνες. Είναι ένα πάρα πολύ καλό παιδί, είναι από την Κύπρο. Τα έχει χαμένα, έχει πανικοβληθεί, δεν μπορεί να το πιστέψει. Δεν είναι σε θέση ούτε καλημέρα να πει, δεν μιλάει σε κανέναν, τον έχουμε από κοντά και τον προσέχουμε. Είναι ένα καλό και ευγενέστατο παιδί, εγώ πιστεύω αυτό που μας είπε, ότι η κοπέλα πήγε το πρωί να τρέξει και δε γύρισε.

Τον φιλοξενούμε πλέον στο σπίτι μας, το δωμάτιό τους είναι σφραγισμένο από την αστυνομία, δεν μπορεί να μπει κανείς μέσα. Περιμένουμε σήμερα να έρθει εισαγγελέας, για περαιτέρω έρευνα», είπε συγκεκριμένα.

Ερευνώνται όλα τα ενδεχόμενα

Ο Εκπρόσωπος Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας, κ. Θεόδωρος Χρονόπουλος σε δηλώσεις του, ανέφερε πως «αμέσως μετά την καταγγελία, οι ελλαδικές αρχές έχουν στήσει γιγαντιαία επιχείρηση για να εντοπίσουν την εξασφανισθείσα».

Μάλιστα επισήμανε ότι «στις έρευνες οι οποίες ξεκίνησαν από χθες μετά και την καταγγελία, συνδράμουν μέλη της Αστυνομίας, σώματα εθελοντών, δυνάμεις του Πυροσβεστική Σώματος καθώς και ελικόπτερο της δύναμης από την Αθήνα».

Τέλος, στο ερώτημα αν πρόκειται για «μυστηριώδη εξαφάνιση», όπως χαρακτηρίστηκε και από ελλαδικά ΜΜΕ, ο κ. Χρονόπουλος αρκέστηκε στο να πει πως οι έρευνες είναι σε εξέλιξη και ότι «όλα τα ενδεχόμενα διερευνώνται».

Η έκκληση της αδερφή της

Την ώρα που συνεχίζονται οι έρευνες από γη και αέρα στην Ικαρία –δυστυχώς χωρίς κάποιο θετικό αποτέλεσμα– η αδερφή της, με μια ανάρτηση στο facebook ζητάει και εκείνη, αν κάποιος γνωρίζει κάτι για την υπόθεση, να επικοινωνήσει με τις αρχές.

Ζητάει επίσης, να μην καλούν την εξαφανισμένη αδερφή της στο κινητό της, όσοι έχουν τον αριθμό, καθώς έτσι θα τελειώσει η μπαταρία του τηλεφώνου.

Υπενθυμίζουμε ότι οι αρχές, προσπαθούν με τη βοήθεια του κινητού τηλεφώνου της και του σήματος που εκπέμπει, να οδηγηθούν στο σημείο που ενδεχομένως να βρίσκεται η αστροφυσικός…

Οι λογαριασμοί στα social media

Η γυναίκα η οποία αγνοείται φαίνεται πως είχε ενεργούς λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και λάτρευε τα αθλήματα.

Δείτε φωτογραφίες της

 

 

Λεμεσός: Όχι μόνο έκλεψαν το κινητό 11χρονου παιδιού αλλά του ζητούσαν και χρήματα για να το επιστρέψουν!

Απίστευτο και όμως… κυπριακό! Ληστές έκλεψαν κινητό ενός παιδιού 11 ετών και για να του το επιστρέψουν του ζήτησαν χρήματα!

Το περιστατικό καταγγέλθηκε από τη μητέρα του παιδιού στην αστυνομία Λεμεσού. Συγκεκριμένα, η γυναίκα είπε πως άγνωστοι έκλεψαν ο κινητό του παιδιού της από παιδότοπο που βρισκόταν εκείνο στη Λεμεσό, στις 29 Ιουλίου.

Τη Δευτέρα, 5 Αυγούστου, ο πατέρας του παιδιού δέχθηκε μία κλήση στο κινητό του από άγνωστο άντρα, ο οποίος του ζήτησε να συναντηθούν το βράδυ της ίδιας μέρας για να του παραδώσει το κινητό του γιου του με αντάλλαγμα 200€!

Συνελήφθησαν οι ένοχοι

Ο πατέρας, ειδοποίησε αμέσως την Αστυνομία και στήθηκε συντονισμένη επιχείρηση από μέλη του ΟΠΕ Λεμεσού και του Αστυνομικού Σταθμού Γερμασόγειας.

Όταν μετέβη στο σημείο συνάντησης δύο πρόσωπα τον πλησίασαν με αυτοκίνητο. Και τα δύο πρόσωπα μέσα στο αυτοκίνητο όταν ο συνοδηγός άνοιξε την πόρτα και έδωσε το κινητό τηλέφωνο αφού προηγουμένως πήρε τα 200€.

Αμέσως επενέβησαν τα μέλη της Αστυνομίας τα οποία παρακολουθούσαν διακριτικά το σημείο και τους συνέλαβαν. Πρόκειται για 18χρονο και 21χρονο και οι δύο κάτοικοι Λεμεσού.

H Μαρία Αταλιώτη είναι η πρώτη γυναίκα που γίνεται αρχι-επιθεωρήτρια στην αστυνομία των Βάσεων

Η Μαρία Αταλιώτη είναι η πρώτη γυναίκα που λαμβάνει υψηλόβαθμη θέση στην αστυνομία των Βρετανικών Βάσεων, εμπνέοντας θαυμασμό και χαρά σε όλες εμάς.

Την προαγωγή της Ε/κ Μαρίας Αταλιώτη στη θέση της αρχι-επιθεωρήτριας ανακοίνωσε εχθές η Αστυνομία των Βρετανικών Βάσεων γνωστοποιώντας στοιχεία για την πορεία της μέχρι τώρα.

Η κα. Μαρία Αταλιώτη εντάχθηκε στην αστυνομία των Βάσεων το 1998 και έκτοτε υπηρετούσε σε διάφορες θέσεις της δύναμης, ενώ το 2005 έλαβε την πρώτη της προαγωγή στο βαθμό του λοχία, αναφέρεται συγκεκριμένα στην ανακοίνωση.

«Ελπίζω η προαγωγή μου να αποτελέσει κίνητρο και για άλλες γυναίκες»

Η Επικεφαλής Επιθεωρήτρια, η οποία έχε ως βάση της την αστυνομική διεύθυνση στην Επισκοπή, δήλωσε ότι νιώθει υπερήφανη που συμμετείχε στην αστυνομική οικογένεια των Βάσεων και πως θα συνεχίσει να εργάζεται για την ασφάλεια και ευημερία των κοινοτήτων της περιοχής.

«Φυσικά και είναι ιδιαίτερο να είσαι η πρώτη γυναίκα λοχίας που γίνεται Επικεφαλής Επιθεωρήτρια και ελπίζω αυτό να αποτελέσει κίνητρο για τις νεαρότερες γυναίκες στην αστυνομική», είπε.

«Δεν θέλω να αναγνωριστώ μόνο ως γυναίκα»

Ωστόσο, όπως η ίδια τόνισε, δεν επιθυμεί να αναγνωριστεί μόνο ως η πρώτη γυναίκα Επικεφαλής Επιθεωρήτρια της αστυνομίας των Βρετανικών Βάσεων.

«Για μένα, σημαίνει να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για κάθε μέλος της αστυνομικής δύναμης – είτε είναι άνδρας, είτε γυναίκα – και για την κοινότητα που υπηρετώ».

Ο αναπληρωτής επικεφαλής της αστυνομίας των Βάσεων, Jon Ward, δήλωσε πως είναι υπέρ των ίσων ευκαιριών που πάντα αναγνωρίζουν την αξία του προσώπου.

«Έχουμε πολλές ταλαντούχες γυναίκες στην αστυνομική δύναμη και θα ήθελα να πιστεύω ότι η Επικεφαλής Επιθεωρητή Αταλιώτη μπορεί να θεωρηθεί πρότυπο για αυτές», είπε ο κ. Ward.

Ο καιρός τρελάθηκε: Καύσωνας με έντονο το ενδεχόμενο βροχών και καταιγίδων σήμερα

Ο Ιούλιος που μας πέρασε λέγεται ότι ήταν ο πιο καυτός Ιούλιος που έχει καταγραφεί ποτέ στην ανθρώπινη ιστορία και ο Αύγουστος δεν φαίνεται να αλλάζει πορεία.

Ο καιρός αναμένεται και σήμερα ζεστός με το ενδεχόμενο βροχών και καταιγίδων να είναι πιθανό.

Διαβάστε αναλυτικά την πρόγνωση του καιρού για σήμερα, Τρίτη 6 Αυγούστου, αλλά και τις επόμενες ημέρες

Σήμερα Τρίτη, ο καιρός θα είναι κυρίως αίθριος αλλά το πρωί θα παρατηρούνται τοπικά χαµηλές νεφώσεις ή και αραιή οµίχλη, που σταδιακά θα διαλυθούν. Τις απογευµατινές ώρες οι νεφώσεις που θα αναπτύσσονται, στα ορεινά και το εσωτερικό, αναµένεται να δώσουν µεµονωµένες βροχές ή καταιγίδες.

Την Τετάρτη και την Πέµπτη ο καιρός θα είναι κυρίως αίθριος, ενώ το απόγευµα της Τετάρτης θα παρατηρούνται τοπικά αυξηµένες νεφώσεις, κυρίως στα ορεινά.

Αναλυτικότερα, όπως σημείωσε και ο κ. Ιάσων Χριστοδούλου, λειτουργός της Μετεωρολογικής Υπηρεσίας, την Τετάρτη, την Πέμπτη και Παρασκευή περιμένουμε πάλι σταδιακά μια μικρή άνοδο της θερμοκρασίας, η οποία θα κυμανθεί περίπου στους 39 με 40 βαθμούς – ελαφρώς πάνω από τις μέσες κλιματολογικές τιμές για την εποχή που είναι κοντά στους 38 όσον αφορά το εσωτερικό.

Σημείωσε, επίσης, πως στα παράλια οι θερμοκρασίες κυμαίνονται στους 32-33 βαθμούς στα νότια και στα ανατολικά και γύρω στους 30-31 στα δυτικά και βόρεια, που είναι αρκετά κοντά στις κλιματολογικές τιμές.

Σε ό,τι αφορά τα επίπεδα υγρασίας, ο κ. Χριστοδούλου είπε πως είναι σχετικά αυξημένα ειδικά τις νύκτες, κοντά στα παράλια, για αυτό και έχουμε σχηματισμό χαμηλής νέφωσης και αραιής ομίχλης.

Η θερµοκρασία θα σηµειώσει µικρή πτώση την Τρίτη, για να κυµανθεί γύρω στις µέσες κλιµατολογικές τιµές, ενώ µέχρι την Πέµπτη θα σηµειώσει άνοδο, για να κυµανθεί πάνω από τις µέσες κλιµατολογικές τιµές, τουλάχιστον στο εσωτερικό και τα ορεινά.