Οι οργανωμένοι γονείς καταγγέλλουν: «Εκπαιδευτικοί δεν εφαρμόζουν την νομοθεσία για την αξιολόγηση μαθητή»

Σχολικό... dress code: Τι λένε οι κανονισμοί για κουρέματα, ρούχα, σκουλαρίκια στο σχολείο

Η Παγκύπρια Συνομοσπονδία Γονέων Μέσης Εκπαίδευσης θεωρεί «ανήθικη και κατακριτέα» την άρνηση μερίδας εκπαιδευτικών να εφαρμόσουν τη νομοθεσία για την αξιολόγηση του μαθητή.

Σε ανακοίνωσή τους αναφέρουν ότι οι καθηγητές θυματοποιούν συνειδητά τους μαθητές, σημειώνοντας ότι δεν θα επιτρέψουν σε κανένα να το κάνει αυτό, για την εξυπηρέτηση των όποιων σκοπών και επιδιώξεων του.

Σε ανακοίνωσή τους, οι Οργανωμένοι Γονείς αναφέρουν ότι μερίδα εκπαιδευτικών ανά την Κύπρο, όταν οι μαθητές ή οι γονείς τους διαμαρτύρονται για αυτή την τακτική και την αυξημένη πίεση στους μαθητές, τους παραπληροφορούν και τους προτρέπουν να επικοινωνήσουν με τις ηγεσίες των Ομοσπονδιών και της Συνομοσπονδίας για να κάνουν τα παράπονα τους, αφού όπως ισχυρίζονται, οι Οργανωμένοι Γονείς ευθύνονται για όσα συμβαίνουν και αυτοί ζήτησαν και συμφώνησαν με τον θεσμό τον οποίο οι εκπαιδευτικοί αναγκάζονται να εφαρμόσουν.

Καλεί, επίσης, το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας «να παρέμβει άμεσα και να σταματήσει την απαράδεκτη αυτή πρακτική εξόντωσης των παιδιών μας από μερίδα εκπαιδευτικών», για να προσθέσει πως το Υπουργείο πρέπει να πάει στις σχολικές μονάδες όπου θα διαπιστώσει απαράδεκτη και εκδικητική συμπεριφορά εκπαιδευτικών προς τους ίδιους τους μαθητές τους.

«Μία συμπεριφορά η οποία είναι κατά παράβαση της νομοθεσίας αλλά κυρίως αντιδεοντολική», αναφέρει συγκεκριμένα η ανακοίνωση.

Τονίζει, επίσης ότι «ο κατά νόμο υπεύθυνος για την εφαρμογή κάθε νομοθεσίας στα σχολεία είναι ο/η διευθυντής/διευθύντρια και οφείλουν να επιβάλουν τη νομοθεσία», συμπληρώνοντας ότι «αν δεν μπορούν να το κάνουν, τότε να ενημερώσουν το Υπουργείο η οποία οφείλει να λάβει τα μέτρα της».

«Το Υπουργείο οφείλει να σταματήσει την απαράδεκτη και κατ’ εμάς εκδικητική και πικρόχολη συμπεριφορά προς τα παιδιά μας από μερίδα εκπαιδευτικών, οι οποίοι πιθανώς να διαφωνεί με την εφαρμογή του θεσμού και να εφαρμόσει τις πρόνοιες της Νομοθεσίας. Είτε αυτή η νομοθεσία είναι η Αξιολόγηση του Μαθητή είτε είναι η πρόνοια της νομοθεσίας που αφορά Άρνηση εκτέλεσης καθηκόντων», αναφέρει.

Προσθέτει, επίσης, ότι «στηρίξαμε και στηρίζουμε μία νομοθεσία, η οποία ήταν αποτέλεσμα διαλόγου με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς», σημειώνοντας ωστόσο ότι «δυστυχώς φαίνεται πως κάποιοι αποφάσισαν να ακολουθήσουν άλλο μονοπάτι για να ανατρέψουν τους σχεδιασμούς για καλύτερη παιδεία».