Το παιδί σου θέλει six pack! Πώς πρέπει να το χειριστείς

Το παιδί σου θέλει six pack! Πώς πρέπει να το χειριστείς

«Τράβηξα μια φωτογραφία του γιου μου, ηλικίας 8 ετών, και των τριών φίλων του μια καλοκαιρινή μέρα. Ήταν μια γλυκιά στιγμή καλοκαιρινής ευδαιμονίας, το είδος της φωτογραφίας που θα αποτύπωνε την ξέγνοιαστη παιδική τους ηλικία. Αυτό ήταν μέχρι που είδα τη φωτογραφία αργότερα και παρατήρησα ότι το στομάχι του γιου μου ήταν ρουφηχτό. Έτσι, τον ρώτησα τι ακριβώς έκανε. Είπε ανέμελα: «Εμ, προσπαθώ να δείξω ότι έχω sixpacks».

Περίπου τα μισά παιδιά στις ΗΠΑ αναφέρουν ήδη ότι αισθάνονται προβληματισμένα για την εμφάνισή τους ήδη από την ηλικιακή ομάδα 8-12 ετών και άλλες μελέτες δείχνουν ότι σε μερικές περιπτώσεις αυτό ισχύει και για μικρότερες ηλικίες. Είναι επίσης ένα σημάδι των καιρών κατά τις οποίες τα στοιχεία δείχνουν ότι τα ποσοστά των διατροφικών διαταραχών αυξάνονται πολύ πιο γρήγορα για τους άνδρες από ό,τι για τις γυναίκες.

Όπως στο… YouTube

«Ο γιος μου δεν είχε αλλάξει ποτέ τις διατροφικές του συνήθειες για να βελτιώσει το σώμα του και δεν είχε αναφέρει ποτέ ότι τον ενδιαφέρει. Αλλά ξεκάθαρα, τον απασχολούσε. Ρώτησα ποιος έχει ένα sixpack σαν αυτό που θες; Μου αποκρίθηκε πως, ένας οποιοσδήποτε παίκτης του NFL στο YouTube».

Θα έχετε σίγουρα ακούσει το αφήγημα ότι οι άνδρες πρέπει να είναι περιποιημένοι, με κοιλιακούς και σαφώς δυνατοί. Λοιπόν, τι πρέπει να κάνει ένας γονιός; Ζήτησα από ειδικούς να με διαφωτίσουν.

Η κλινική ψυχολόγος Amy Gooding του κέντρου ανάκτησης διατροφής προτείνει στους γονείς να προσεγγίσουν αυτό το θέμα προσεκτικά. «Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους ένα άτομο μπορεί να επιθυμεί να αλλάξει το σώμα του. Μπορεί να προσπαθεί να βελτιώσει την αθλητική του απόδοση, να αισθάνεται πιο δυνατός, πιο αδύνατος, να θέλει να επιτύχει κάποιο ιδανικό σώμα ή μπορεί να σχετίζεται με την αποδοχή», λέει.

Ο Τρέβορ Τόμσον, πρώην αξιωματικός του ναυτικού, που είναι επίσης σκιέρ και ορειβάτης στην Αλάσκα, χρησιμοποιεί τους όρους «φόρμα» για να περιγράψει τη φυσική εμφάνιση και «λειτουργία» για να περιγράψει τη φυσική ικανότητα.

“Η φόρμα ακολουθεί τη λειτουργία και αυτό είναι το πιο σημαντικό. Το φυσικό και αθλητικό σώμα και η εμφάνισή του είναι αποτέλεσμα της γενετικής και ύστερα της προσπάθειά σας. Θα πρέπει να είστε περήφανοι για την προσπάθεια που καταβάλλετε.», λέει. “Πάντα μου κάνει εντύπωση ότι οι πιο ικανοί δεν είναι πάντα αυτοί που είναι σε καλύτερη φόρμα. Μπορεί να είναι έτσι, αλλά μη πιστεύετε ότι το sixpack ή οι δικέφαλοί σας θα εντυπωσιάσουν έναν σκληρά εργαζόμενο αθλητή σε εξωτερικούς χώρους ή πρωταθλητή, αν δεν είσαι σε θέση να αγωνιστείς και να αποδώσεις. Κανείς δεν θα αγόραζε μια Ferrari με έναν βαρετό, χαμηλής ισχύος κινητήρα, με αργή ταχύτητα, μόνο και μόνο για την εμφάνιση.”

Εκπαιδεύστε τα παιδιά για το ρεαλιστικό ανθρώπινο σώμα

Υπάρχει ένας λόγος που πολλοί από εμάς δεν έχουμε ένα sixpack. Δεν είναι όλοι καν σωματικά ικανοί να το πετύχουν.

“Η προπόνηση και η μείωση του λίπους στην κοιλιά μπορεί για κάποιους να επιτευχθεί πράγματι. Για μερικούς άλλους όμως, η περιοχή της κοιλιάς τους είναι δομημένη έτσι ώστε να μην μπορούν να επιτύχουν το οπτικό εφέ των six pack.” λέει η Gooding. Προσθέτει ότι ένα «εξαπατημένο άτομο» μπορεί να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να πετύχει αυτά τα ιδανικά σώματα που έχει ως πρότυπο, αλλά το σώμα του απλά δεν μπορεί να τα επιτύχει, οδηγώντας το σε επικίνδυνη δίαιτα ή άσκηση.

«Έτσι, αύξησα τους τύπους παικτών NFL που έδειχνα στον γιο μου, μαζί με άλλους επιτυχημένους αθλητές που δεν έχουν τους περίφημους, αλλά είναι κορυφαίοι στο είδος τους και κάνουν ρεκόρ».

Συμβουλές, κόλπα και εργαλεία για να ενθαρρύνετε την ρεαλιστική εικόνα σώματος στο παιδί σας

Η νίκη μπορεί να είναι σημαντική, αλλά δεν είναι το μόνο αποδεκτό αποτέλεσμα.

Αν το να είσαι ο καλύτερος είναι το πιο σημαντικό πράγμα στην οικογένειά σου, το να έχεις το ιδανικό σώμα μπορεί να είναι ευκόλως εννοούμενο επακόλουθο (με όλα τα προβλήματα που φέρνει). Ο Thompson λέει για τον πατέρα του: “Το να είσαι ανταγωνιστικός και να μην τα παρατάς ήταν πρωταρχικής σημασίας στην οικογένειά του. Η νίκη ήταν σημαντική; Ναι. Ήταν το μόνο αποδεκτό αποτέλεσμα ή κάτι από το οποίο μπορούσαμε να μάθουμε; Όχι. “

Γυρίστε τον καθρέφτη

Εάν μιλάτε άσχημα ή προσπαθείτε να τελειοποιήσετε το σώμα σας, ο Gooding λέει ότι το παιδί σας το παρακολουθεί, απορροφώντας μόνο του αυτά τα μηνύματα.

«Έπρεπε να τσεκάρω αν είχα παραπονεθεί πρόσφατα για τη δική μου κοιλιά μετά τον τοκετό ή αν είχα εκφράσει ευγνωμοσύνη μπροστά στους γιους μου για το σώμα μου».

«Οι γονείς δεν πρέπει να σχολιάζουν το σώμα των άλλων ή το δικό τους», τονίζει η Gooding. «Θα πρέπει να εργαστούν για να είναι θετικό μοντέλο αποδοχής όλων των μεγεθών σώματος».

Γίνετε επιλεκτικοί στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Η Gooding λέει ότι υπάρχει παρακολούθηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά υπάρχει επίσης σκόπιμη μη παρακολούθηση ή περιορισμένη έκθεση σε παράγοντες επιρροής, πηγές φυσικής κατάστασης και διατροφής και προτεινόμενο περιεχόμενο στις εφαρμογές τους.

Ο ιδρυτής του DMoose, Mussayab Ehtesham, είναι επιχειρηματίας που δημιούργησε ένα brand γυμναστικής που επικεντρώνεται σε θέματα ισορροπίας και εικόνας του σώματος.

“Οι “τέλειες” εικόνες στα μέσα ενημέρωσης είναι συχνά επεξεργασμένες και δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα. Καλό είναι να “καταναλώνουμε” περιεχόμενο που ενισχύει τις ικανότητές μας και αυξάνει τις γνώσεις μας», λέει.

Διαβάστε επίσης:

Βιταμίνες στα παιδιά: Είναι χρήσιμες;

Γκράνολα: Γιατί πρέπει οπωσδήποτε να την εντάξουμε στο οικογενειακό πρωινό!