Ας το παραδεχτούμε, όλοι έχουμε προσπαθήσει έστω και μία φορά στη ζωή μας να «κλέψουμε» σε κάποιο διαγώνισμα, είτε στο σχολείο είτε στο πανεπιστήμιο.
Η αντιγραφή στα διαγωνίσματα των σχολείων [2] είναι κάτι συνηθισμένο, το οποίο στις μέρες μας έχει φτάσει σε άλλα επίπεδα, καθώς οι μαθητές με τη βοήθεια της τεχνολογίας βρίσκουν ευφάνταστους τρόπους για να… «κλέψουν».
Το ίδιο, βέβαια, συμβαίνει και με τους καθηγητές, οι οποίοι, για να καταφέρουν να αποτρέψουν το φαινόμενο της αντιγραφής, εφευρίσκουν μεθόδους που… ξεπερνούν κάθε φαντασία.